Gå til innhold

Er du en kakemoms? Hva er din favorittkake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker kake. Favoritten her må nok være bløtkake. Kjøper meg ett stykke hver lørdag 

🙊 Noen dager skjer det midt i uka også. 

Anonymkode: 717f3...0ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig! Min favoritt er marsipankake. Hver gang vi har det på jobb (når noen fyller rundt eller vi skal feire noe ekstra så er det alltid marsipankake), så tar jeg ofte to stykker. No shame 😄 

Anonymkode: ba5c3...a7b

Skrevet

Hmm, går det an å velge en favoritt? ;)

Akkurat nå på høsten er jo eplekake en favoritt, en deilig eplekake med en kule vaniljeis, og gjerne litt karamellsaus, fantastisk godt.

Er ellers glad i det meste av nøttekaker, suksesskake er deilig.

Marsipankake er også veldig godt, helst med et lag krem og et lag vaniliekrem inni, og friskt syltetøy og bær.

Liker sjokoladekake også, helst med en bringebærmousse inni, eller en brownielignende kake med sorbet.

Men man skal ikke glemme smuldrepai, en lunken blåbærpai med smuldretopp og en skje vanileis på siden er kjempegodt.

Må vel nesten si at det meste faller i smak hos meg, jeg elsker kaker. Eneste jeg ikke er så glad i er ostekaker og kaker med for mye og mektig mousse, som oreokake.

Anonymkode: bdbaa...279

Skrevet

Veldig glad i kake. Spiser det ikke ofte, men nyter gode kaker. Velge én favoritt er ikke mulig. Verdens beste, eplekake, budapestkake, Stabekks ostekake, rullekake, men om jeg må velge bare en, så blir det ei saftig gulrotkake med masse ostekrem med sitron i. Akkurat sånn jeg baker den selv.

Skrevet

Jeg ELSKER kake! Kunne spist det hver dag hvis jeg hadde mulighet! 😕  Alt som er søtt sklir ned på høykant!

Oi.. En favoritt bare! Hmm... Det må nok være ei god og saftig sjokoladekake- med mye sjokoladefyll 😛 

Er også ekstremt glad i brownies og oreokake! Regnbuekake har også blitt en ny favoritt!

Anonymkode: b7353...ae1

Skrevet

KakemoNs er jeg nok, jeg også. Fersk gjærbakst, en mørk sjokoladekake, fyrstekake, det meste om det er laget med hjertet.

Skrevet

God gammeldags rullekake med hjemmelaget bringebærsylterøy, og en klatt krem til ❤️❤️ 

Anonymkode: a7aad...392

Skrevet

Skikkelig sjokoladekake med skikkelig glasur. Gjerne med litt appelsin i. 
Rullekake (hjemmelaget) er godt. 
Pavlova er godt med det er hakket for mye sukker. 
Ellers, gi meg kringle med mandelmasse og perlesukker. Oooooooh. 😊

Anonymkode: 8c87c...7fb

Skrevet

Ingen kakemons, men romkake er NYDELIG. Har ved to anledninger bakt to slike, og spist dem opp helt alene. På under to døgn. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg elsker kake. Favoritten her må nok være bløtkake. Kjøper meg ett stykke hver lørdag 

🙊 Noen dager skjer det midt i uka også. 

Anonymkode: 717f3...0ba

Jeg elsker kake, men spiser ikke bløtkake frivillig. Det er ikke godt. Sjokoldakaker med karamell og peanøtter står høyt oppe her.

Anonymkode: 72a20...543

Skrevet

Jeg er ingen kakemons, men elsker pavlova med god vaniljekrem og masse gode bær.

Anonymkode: 63ad8...1cc

Skrevet

Jeg ❤️ kake! 

Akkurat nå er det gamliskake som er favoritten - Napoleonskake! 

Skrevet

Ikke så veldig kakemons, før likte jeg nesten ingen kaker men de siste 5 årene har jeg blitt mer glad i kaker. Jeg liker brownies, sjokoladekaker uten fruk/bærtfyll, suksesskaker, trippelkremkake, ostekake, gulrotkake. Favoritten min er trippelkremkake, men jeg liker aller best gjærbakst 🙂🙂. 

Anonymkode: cacb7...8a0

Skrevet

Brownies og fyrstekake er favorittene her. Utenom det er jeg ikke så veldig interessert i kake. 

Skrevet

Elsker napoleonskake ❤️

Helt siden barndommen når jeg fikk være med mormor på konditori ❤️

Anonymkode: a0a0f...c1e

Skrevet

Kake er kake😎  alt går i grisen.... 

Men er saftig bløtekake er nok høyt på ti på topplista😉

Skrevet

Ingenting slår en stor, saftig bit brownies med salt karamell!278CFD78-587C-48D3-B1F1-BB740ABCA524.thumb.jpeg.d8f482bacb33043a08e9b0663d9903f5.jpeg

Skrevet

Fyrstekake ! Den beste kaka jeg vet om.😁 men tåler hverken mel eller mandler.😂men spiser den,gjør jeg for det. 

Oreokake,eplekake og napoleonskake ! Nam! Og mandelstang, og punsjerull eller hva det heter. Den med rom.🤩

Anonymkode: 01f89...bda

Skrevet

Ja! Men jeg liker ikke bløtkake, da. Tror sjokoladeostekake er favoritten, så andre ostekaker og saftige brownies og sjokoladekaker. Men jeg er veldig glad i gulrotkake, fyrstekake, pavlova og snickerskake også. Egentlig det meste utenom bløtkake, marsipankake og mer tørre kaker.

Anonymkode: 56bea...a96

Skrevet

Gulrotkake og snickerskake er min favoritt

Anonymkode: 150c1...988

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja! Men jeg liker ikke bløtkake, da. Tror sjokoladeostekake er favoritten, så andre ostekaker og saftige brownies og sjokoladekaker. Men jeg er veldig glad i gulrotkake, fyrstekake, pavlova og snickerskake også. Egentlig det meste utenom bløtkake, marsipankake og mer tørre kaker.

Anonymkode: 56bea...a96

Bløtkake og marsipankake burde egentlig miste kaketittelen, det er jo ikke godt en plass🤣

Skrevet

Det  blir jo som å måtte velge mellom barna sine...

Skrevet
10 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Det  blir jo som å måtte velge mellom barna sine...

😂😂😂 Vi burde vært gift 😜

Skrevet
58 minutter siden, Kira skrev:

😂😂😂 Vi burde vært gift 😜

Det hadde vel gått skeis😳 Dere hadde jo kranglet om det siste kakestykket, alltid🤣

Skrevet

Elsker kake! Marsipankake er nok favoritten. Ostekake, pavlova, snickerskake, lady goldenglow og Dronningkake er høyt oppe på favorittlista

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...