Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #1 Skrevet 24. september 2020 Tok en test i går tidlig, så var det en klar og en ganske lys linje i venstre side.. Jeg hadde samleie for 2 uker siden og fikk mensen en uke etter jeg hadde samleie. Jeg vet at det alltid er sjans, men lurer på om det har skjedd med dere andre at dere har fått sånn fake positiv test? i denne mensen følte jeg meg ekstra humørsvinging noe jeg aldri har opplevd før. Kan det være pga av eggløsning også? Eller en ugyldig gravidest? men da har jeg sitt at ugyldig gravid test er klar på venstre side. Anonymkode: 43fa1...ea0
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #2 Skrevet 24. september 2020 Den der ser meget positiv ut! Selv har jeg alltid hatt en mens etter at jeg har blitt gravid. Anonymkode: 76690...7b5
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #4 Skrevet 24. september 2020 Ts oppdatering, fikk negativt i dag i clearblue men skal prøve igjen i morgen tidligt. Anonymkode: 43fa1...ea0
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #5 Skrevet 24. september 2020 Med mindre det er en eggløsningstest, er den der positiv. Anonymkode: c0b1a...699
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #6 Skrevet 24. september 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Med mindre det er en eggløsningstest, er den der positiv. Anonymkode: c0b1a...699 fikk positiv på eggløsnings test også, så er litt forvirra. På de andre gravidtestene 2 andre var det negativt men den første jeg tok var en tidlig gravidtest så vet ikke helt. Anonymkode: 43fa1...ea0
Anonym bruker Skrevet 24. september 2020 #7 Skrevet 24. september 2020 Jeg har fått 4 sånne før, Bare enda svakere og alle har vært riktige. Nr 4 kommer til verden om få uker så 😊 du er nok gravid. Anonymkode: 5bf4d...67b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå