Gå til innhold

Symptomer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er i uke 8, og har hatt en god del kvalme, hver dag de siste 2 ukene! Nå de siste dagene har dette avtatt... Er fortsatt en del trøtt, men mye mindre kvalm!

Bør vel i teorien være glad for dette, men hører jo veldig mange knytte dette opp mot missed abortion!! (MA) Noen som har opplevd lignende?? Og aller helst; noen som har hatt avtagende kvalme tidlig i svangerskapet OG det har gått helt supert?? 😍😍🤞🏻

Anonymkode: f65e1...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er i uke 8, og har hatt en god del kvalme, hver dag de siste 2 ukene! Nå de siste dagene har dette avtatt... Er fortsatt en del trøtt, men mye mindre kvalm!

Bør vel i teorien være glad for dette, men hører jo veldig mange knytte dette opp mot missed abortion!! (MA) Noen som har opplevd lignende?? Og aller helst; noen som har hatt avtagende kvalme tidlig i svangerskapet OG det har gått helt supert?? 😍😍🤞🏻

Anonymkode: f65e1...40b

I mine sv.skap har jeg kun vært kvalm helt i starten. Og trøtt i hele første halvdel, i alle fall 4 måneder. Du høres ut til å ha samme type symptomer som meg, og her ble det tre flotte barn til slutt.

Anonymkode: c9351...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme erfaring som hun over dessverre, men det betyr ikke at det er det samme for deg. Symptomene forsvant og noen sager etterpå satte spontanaborten i gang. Første fullgåtte graviditet var jeg ikke kvalm eller hadde symptomer før bekkenløsning og vann i kroppen. I den siste fullgåtte var det kvalme fra uke 5 frem til 18.

Anonymkode: bdadf...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

I mine sv.skap har jeg kun vært kvalm helt i starten. Og trøtt i hele første halvdel, i alle fall 4 måneder. Du høres ut til å ha samme type symptomer som meg, og her ble det tre flotte barn til slutt.

Anonymkode: c9351...69d

Husker ikke hvordan det var i forrige sv.skap nemlig.... Annet enn at jeg hadde morgenkvalme de første ukene!! 🤷🏼‍♀️
Får håpe jeg bare er heldig og ikke er så kvalm lenger nå:)))

Anonymkode: f65e1...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Samme erfaring som hun over dessverre, men det betyr ikke at det er det samme for deg. Symptomene forsvant og noen sager etterpå satte spontanaborten i gang. Første fullgåtte graviditet var jeg ikke kvalm eller hadde symptomer før bekkenløsning og vann i kroppen. I den siste fullgåtte var det kvalme fra uke 5 frem til 18.

Anonymkode: bdadf...365

Nei, det skjønner jo jeg også. Ingen svangerskap er like... Forrige svangerskap var jeg veldig kvalm rundt ikm, og i alle fall noen uker til. Men jeg husker ikke hvor lenge 😩

Anonymkode: f65e1...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...