Gå til innhold

Pynter dere dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Altså jeg er hjemme i permisjon barn nummer 4. jeg har lagt på meg en god del og følte jeg begynte å lulle meg inn i en slags begynnende depresjon. Har nå innført at når de eldre barna er ut av huset så sminke jeg meg mens jeg hører på podcast. Prøver å pynte meg også en del. Matchende tøy og ut av joggebuksen. Jeg føler meg da mye bedre og legger meg ikke med en gang de eldre barna er ut av huset. Er dette veldig rart? Hadde du sett rart på en som hentet i barnehagen pyntet mens du visste at moren er i permisjon?

Anonymkode: 80b42...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så mye rart folk tenker på? Kle deg som du vil, gjør det som får deg til å føle deg bra! Forøvrig helt vanlig at det hjelper å stelle seg litt☺️ håper det løsner for deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har bare fått så mye kommentarer på det at du orker å sminke deg. Har ikke du 4 barn å ta deg av? Hvordan for du tid til alt dette osv. 

Anonymkode: 80b42...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei har bare fått så mye kommentarer på det at du orker å sminke deg. Har ikke du 4 barn å ta deg av? Hvordan for du tid til alt dette osv. 

Anonymkode: 80b42...aa5

Om du får slike kommentarer overdriver du kanskje litt? 

Folk begynner ikke å lure om du sminket deg smart, sminker bort poser under øynene, har på litt mascara og ser litt freshere ut, men kommer du med full partysminke tirsdag morgen kan det hende de lurer litt 😉

Anonymkode: da9e2...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går aldri i joggebukse, permisjon eller ikke. Pyntet meg ikke til vanlig i permisjon, men olabukse og t- skjorte/topp og enkel hverdagssminke. 

Anonymkode: b9a24...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Pynter" meg hvis jeg skal ut av huset annet enn på tur, dvs jeans/"skikkelig" bukse og ei skjorte. Går ikke ut i daffeklær. Sminker meg også lett, men det tar bare noen minutter. Dusjer hver morgen, uansett om jeg skal ut eller ei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du sminker deg så mye at mange kommenterer det, kan du kanskje roe litt ned på mengden. Men det at folk leverer ferdig stelt i barnehagen er det nok få som reagerer på. 

Anonymkode: 6f1fe...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Om du får slike kommentarer overdriver du kanskje litt? 

Folk begynner ikke å lure om du sminket deg smart, sminker bort poser under øynene, har på litt mascara og ser litt freshere ut, men kommer du med full partysminke tirsdag morgen kan det hende de lurer litt 😉

Anonymkode: da9e2...6ac

Ja men det er hele poenget for meg. Jeg ønsker ikke å sminke bort øyeposer, da gidder jeg ikke å sminke meg. Sminking for meg er en hobby jeg elsker det. Mens jeg gikk gravid greide jeg ikke å sminke meg. Og jeg savnet det veldig hadde hyperemesis og lå rett ut i 8 måneder. Hun ble satt igang 5 uker for tidlig fordi min helse begynte å gå utover barnet. De som kjenner vet jeg sminker meg mye det har jeg gjort i alle år. Kritikkene går mer ut på at nå burde jeg ikke ha tid til det lenger fordi jeg tross alt har 4 barn. 

Anonymkode: 80b42...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør som deg, for å ikke føle meg som en dass. Er nok nødvendig også, får aldri kommentarer på det. Men jeg er heller ikke typen som kunne dratt noe sted i joggebukse, så ingen andre enn de hjemme har sett meg i det. 

Anonymkode: d479e...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja men det er hele poenget for meg. Jeg ønsker ikke å sminke bort øyeposer, da gidder jeg ikke å sminke meg. Sminking for meg er en hobby jeg elsker det. Mens jeg gikk gravid greide jeg ikke å sminke meg. Og jeg savnet det veldig hadde hyperemesis og lå rett ut i 8 måneder. Hun ble satt igang 5 uker for tidlig fordi min helse begynte å gå utover barnet. De som kjenner vet jeg sminker meg mye det har jeg gjort i alle år. Kritikkene går mer ut på at nå burde jeg ikke ha tid til det lenger fordi jeg tross alt har 4 barn. 

Anonymkode: 80b42...aa5

Hvis man kan å sminke seg og har det som hobby, regner jeg med at man ikke bruker så lang tid. Skulle jeg sminket meg ordentlig, vil jeg tro jeg hadde brukt mange timer. 

Anonymkode: ebc45...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvis man kan å sminke seg og har det som hobby, regner jeg med at man ikke bruker så lang tid. Skulle jeg sminket meg ordentlig, vil jeg tro jeg hadde brukt mange timer. 

Anonymkode: ebc45...f47

Nei jeg koser meg masse. Litt feil med sminken i dag da jeg prøver å få en sminke palett til å fungere for meg og jeg for det bare ikke til. Hører som regel på podcast og drikker kaffe så dette er morgen kosen min. 

Anonymkode: 80b42...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nei jeg koser meg masse. Litt feil med sminken i dag da jeg prøver å få en sminke palett til å fungere for meg og jeg for det bare ikke til. Hører som regel på podcast og drikker kaffe så dette er morgen kosen min. 

Anonymkode: 80b42...aa5

Altså litt feil at jeg la ut bilde fra i dag. 

Anonymkode: 80b42...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...