Gå til innhold

Tilbehør til fiskepinner?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen ganger bare pommes frites, legger fiskepinnene og pommes frites på langpanna og steker på varmluft. Enkel og rask mat.

Noen ganger med potetstappe og råkost.

Anonymkode: 72908...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agurkstaver, revet gulrot, smørdampede erter, estragonmajones, chiliaioli, gressløkrømme, stekte potetbåter, pommes frites ++
Ikke alt på en gang da, men dette er noe av de vi bruker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, frk Nilsen skrev:

Agurkstaver, revet gulrot, smørdampede erter, estragonmajones, chiliaioli, gressløkrømme, stekte potetbåter, pommes frites ++
Ikke alt på en gang da, men dette er noe av de vi bruker. 

Jo! Alt på en gang! Nam. 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er skikkelig hurtigmat her. Blir da gjerne potetmos fra påse og hermetiske erter til. Middag på 10 minutter.

Anonymkode: e3f55...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på. Skal vi ha de som ordentlig middag så blir det så kjedelig(men godt) som potet, revet gulrot med sitronsaft, smeltet smør og rømme. Er det bare sånn kjapt, eller som lunsj i matpakka f.eks så er det i lompe eller tortillalefse. 

Anonymkode: 5c961...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pommes-frites, salat, og rømme /ketchup, eller poteter, raspet gulrot/grønsaksblanding, og smeltet smør. 

Anonymkode: 71c2b...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi steker de i stekeovnen med pomme nottes eller hva det heter. Kutter grønnsaker i staver og vi spiser dette som fingermat. Meg og en unge har rømme inntil, hun siste har aioli. Middag når ingen gidder å stå på kjøkkenet. 
 

egentlig syns jeg det er best med poteter, rømmesaus og raspa gulrøtter, men ungene syns det er perfekt i stekeovnen og det passer meg perfekt, kjedelig å lage middag for tiden. 
 

Vi har hatt det i pitabrød også. Det var egentlig godt, men det ble litt feil for oss. Samme som vi syns deg er feil med fiskekaker i burgerbrød. Vi er bare sære. 

Anonymkode: fa0a1...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til det ville jeg hatt ertestuing laget på kokte, frosne erter, en stor kladd smør og salt. Kjørt til stuing med en stavmikser. Ja, og så rømme da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...