Anonym bruker Skrevet 22. september 2020 #1 Skrevet 22. september 2020 Har ei på 9 år. Hun sa i dag tidlig at hun var litt sår i halsen. Hun har derfor vært hjemme i dag. Nå sier hun at hun ikke er sår i halsen lenger, men småhoster litt innimellom. Hun er ellers i toppform. Bor i en kommune med veldig lite smitte, om det har noe å si. Anonymkode: fda68...dde
Anonym bruker Skrevet 22. september 2020 #2 Skrevet 22. september 2020 Her praktiseres en dag symptomfri, så jeg hadde holdt hjemme i morgen. Anonymkode: fdc13...2cf
Anonym bruker Skrevet 22. september 2020 #3 Skrevet 22. september 2020 I vår kommune vandrer alle småsyke rundt . Kommunen sier det er greit. Anonymkode: 2f742...3ff
Anonym bruker Skrevet 22. september 2020 #4 Skrevet 22. september 2020 Dette med et døgn symptomfri, er det noe som står i retningslinjene, eller varierer det etter hvor man bor? Ble usikker på dette kjente jeg. Hi Anonymkode: fda68...dde
Anonym bruker Skrevet 22. september 2020 #5 Skrevet 22. september 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: I vår kommune vandrer alle småsyke rundt . Kommunen sier det er greit. Anonymkode: 2f742...3ff Jeg har liksom ikke hatt barn med noen symptomer enda, så blir litt usikker på dette merker jeg. Føler det er litt i grenseland. Men, får holde henne hjemme en dag til for sikkerhets skyld. TS Anonymkode: fda68...dde
Anonym bruker Skrevet 22. september 2020 #6 Skrevet 22. september 2020 I kommunen her hadde de svart at barna kan gå med litt lett hoste uten andre symptomer. Men har du mulighet til å holde hjemme så gjør du det, det kan du gjøre med god samvittighet om det er jobb du tenker på. Smittesituasjonen er jo veldig ulik fra kommune til kommune så praktiseres sikkert ulikt. Anonymkode: 64e83...1bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå