Gå til innhold

126 milliarder kr har korona kostet Norge til nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

267 er døde med sykdommen. Det er omtrent 475 millioner kr per person. 
Hva tenker dere om det?

Anonymkode: f7521...195

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At de pengene kunne vært brukt så ufattelig mye mer fornuftig. Og jeg er ikke etterpåklok. Jeg har sagt siden 12. mars at det regjeringen driver med er galskap. 

Anonymkode: b7400...cbe

Skrevet

Jeg tenker vi skal være ekstremt glade for at vi hadde noen som bestemte seg for å sette penger på bok for hardere tider. Så mye klaging det har vært på disse oljepengene de har gjemt unna, men hadde vi ikke hatt de nå så hadde vi nok slitt veldig. 
Hjelper ikke å pøse ut penger slik som usa gjør, når de faktisk har gjeld og låntil langt oppover øra. 

Anonymkode: a8634...d37

Skrevet

Om vi hadde fått tilstander i Norge tilsvarende Italia og Spania (og mange andre land), hadde vi for det første hatt enorme utgifter på alle sykehus. Vi hadde og hatt enorme utgifter på sykepenger til alle syke, sykt barn dager osv.
Så jeg tenker det er bedre å bruke penger på forebygging enn en total krise. Dessuten er lidelsene tusenvis ville opplevd om koronaen hadde fått herje fritt ikke målbarhet i kroner.

Anonymkode: 55d44...b60

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva tenker dere om det?

Det eneste jeg tenker om ditt utsagn er at du må ha usedvanlig lite innsikt i hva landet og verden faktisk har vært gjennom og fremdeles står i. Og like lite kunnskap om økonomi og sosialøkonomi.

For ikke å snakke om hvor totalt forkastelige holdninger ditt feilaktige regnestykke gir inntrykk av at du har.

Anonymkode: d04a8...d8e

Skrevet

Jeg tenker at de pengene,hvis summen stemmer, har gått til å redde livet til ca 20.000 mennesker, helsa til 50.000 og den fremtidige økonomien til en million.

Anonymkode: 8d11d...25e

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva tenker dere om det?

Sett heller prislappen på alle de livene som er spart fordi det ble gjort tiltak. Vi vet ikke hvor mange liv som er spart - men sannsynligvis er det mange..

Anonymkode: ae7f1...28e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...