Anonym bruker Skrevet 21. september 2020 #1 Skrevet 21. september 2020 Har siste uken begynt å få mye kynnere. Selv når jeg ligger rolig på sofaen og slapper av også.. Ofte føler jeg at jeg får litt pusteproblemer også, akkurat som det snurper seg litt til.. Er dette normalt? Har ikke hatt det sånn med tidligere svangerskap. Anonymkode: 1f0cb...258
Anonym bruker Skrevet 21. september 2020 #2 Skrevet 21. september 2020 Ja heilt normalt. Hilsen snart 5 barnsmor🤪 Anonymkode: 5a8cc...293
Anonym bruker Skrevet 21. september 2020 #3 Skrevet 21. september 2020 Jeg hadde det de siste 8 ukene av graviditeten, de ble hyppigere og hyppigere og økte i intensitet frem til fødselen. Anonymkode: d6b7f...91c
Anonym bruker Skrevet 21. september 2020 #4 Skrevet 21. september 2020 Hvor langt på vei er du? Jeg hadde de konstant nesten fra uke 24. De var faktisk så sterke at de slo ut som rier og jeg fikk riehemmende. Prat med jordmor 😊 Anonymkode: 030ca...fbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå