Gå til innhold

Hytter ved sjøen..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer de ikke til salgs igjen før til våren? Fraråder meglere folk å selge hyttene sine ved sjøen på høst og vinter? Ingenting til salgs jo.

Anonymkode: 49b9e...a1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke beste årstid å vise fram sjøhytta. Men noe er da ute?

Anonymkode: 3ca3d...b4a

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ikke beste årstid å vise fram sjøhytta. Men noe er da ute?

Anonymkode: 3ca3d...b4a

Veldig lite. Og ingenting av interesse.

Anonymkode: 49b9e...a1d

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig lite. Og ingenting av interesse.

Anonymkode: 49b9e...a1d

Hva vil du ha da, bare for moro skyld?

Anonymkode: 3ca3d...b4a

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva vil du ha da, bare for moro skyld?

Anonymkode: 3ca3d...b4a

Fremste rekke mot sjø. Ikke innerst i en fjord, men öppna landskap. Uten vesentlig oppussingsbehov. Gode solforhold. Ikke snurredo/forbrenningstoalett. Ikke altfor nær nabo. Selveiertomt. I Vestland fylke.

Anonymkode: 49b9e...a1d

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fremste rekke mot sjø. Ikke innerst i en fjord, men öppna landskap. Uten vesentlig oppussingsbehov. Gode solforhold. Ikke snurredo/forbrenningstoalett. Ikke altfor nær nabo. Selveiertomt. I Vestland fylke.

Anonymkode: 49b9e...a1d

Men da burde det jo ikke være noe problem, du er jo ikke kravstor i det hele tatt! Så rart at det ikke er mange interessante annonser? 

(for sikkerhets skyld: ironiflagget er heist til topps) 

Anonymkode: 444ee...b3a

Skrevet

Ta kontakt med noen aktuelle meglere og meld din interesse. Det er ikke uvanlig at meglere vet om eiendommer der eieren sitter litt på gjerdet og venter på den riktige kjøperen. 

Anonymkode: 95712...5d5

Skrevet

Ta kontakt med meglere og meld interesse. Det gjorde vi da vi kjøpte hus, vi hadde alle dine punkter på lista og mer til. Blant annet måtte huset ligge innenfor skolekretsen til barna. Vi måtte fire på et vesentlig punkt, resten fikk vi nærmest servert på sølvfat av megler. Mange som sikkert skal selge til våren. 

Anonymkode: 91839...b39

Skrevet

Der jeg har hytte så kommer hyttene for salg tidlig på våren eller slutten av vinteren. Noen har prøvd å selge fra høsten slik at de får med seg den siste sommersesongen, de har aldri fått solgt. Vet det var maneg hytter i kommunen vi har hytte til salgs i år, jeg tror nesten alle har blitt solgt. Det er vel noen få til tosiffra millionbeløp igjen, men de er nok ganske vanskelige uansett. 

Anonymkode: 7b79d...e0d

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men da burde det jo ikke være noe problem, du er jo ikke kravstor i det hele tatt! Så rart at det ikke er mange interessante annonser? 

(for sikkerhets skyld: ironiflagget er heist til topps) 

Anonymkode: 444ee...b3a

Du har aldri kjøpt en bolig før skjønner jeg. Det der er overhode ikke å være kravstor når man skal ut med millioner av kr. Det eneste de har ønske om er beliggenhet og ikke for mye oppussing.

Anonymkode: a2821...0d5

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fremste rekke mot sjø. Ikke innerst i en fjord, men öppna landskap. Uten vesentlig oppussingsbehov. Gode solforhold. Ikke snurredo/forbrenningstoalett. Ikke altfor nær nabo. Selveiertomt. I Vestland fylke.

Anonymkode: 49b9e...a1d

Hehe... du skal ikke ha gull- og diamantgruve på eiendommen også?

Anonymkode: 9379f...786

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...