Gå til innhold

Barberte underlivet, mannen ble irritert...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har alltid hatt full busk, men ville prøve å se hvordan det var å barbere det bort. Det likte slett ikke mannen min. Han sa at han ikke ville ha sex med meg før det var grodd ut igjen. At det var noe tull å drive fjerne kjønnshårene. Hvordan liker mannen din hvordan det er der nede hos deg? 

Anonymkode: 018ab...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har alltid hatt full busk, men ville prøve å se hvordan det var å barbere det bort. Det likte slett ikke mannen min. Han sa at han ikke ville ha sex med meg før det var grodd ut igjen. At det var noe tull å drive fjerne kjønnshårene. Hvordan liker mannen din hvordan det er der nede hos deg? 

Anonymkode: 018ab...d68

Flere uker der du slipper mas om sex LUKSUS! Å men den barnslige oppførselen der hadde å ronke han eller å suge også vært helt uaktuelt! Tenner ikke på menn som oppfører seg så barnslig!

Anonymkode: 1137f...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjollete mann du har. Din kropp og du velger vel akkurat faen hva du vil gjøre med den? Hva mannen her liker er meg likegyldig. Vil han ha mus, så tar han det han får. Gud hjelpes meg!

Anonymkode: 5bfc4...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fjollete mann du har. Din kropp og du velger vel akkurat faen hva du vil gjøre med den? Hva mannen her liker er meg likegyldig. Vil han ha mus, så tar han det han får. Gud hjelpes meg!

Anonymkode: 5bfc4...99e

Han har jo sagt det, han vil ikke ha mus (som er barbert). Derfor venter han til den ikke er barbert lenger.

Vil hun ha pikk så får hun bare vente til håret på musen hennes har vokst ut.

Hun får lov til å gjøre som hun vil med sin kropp. Han får gjøre som han vil med sin kropp.

Vil han ikke putte sin pikk i hennes fitte så får han faktisk lov til å la være.

Hvis han lar være å dusje på 3-4 uker så får hun faktisk lov til å si nei til å suge han. Hennes kropp, hennes valg. På samme måte kan han la være å ha sex med henne hvis han ikke vil. Hans kropp, hans valg.

Det er ikke fjollete å ikke ville suge noen som ikke har dusjet på 3-4 uker. Det er heller ikke fjollete å ikke ville ha sex med noen som er barbert. Det er preferanse.

Anonymkode: 85a7f...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri fått noen negative kommentarer fra mannen.

Jeg er aldri helt glatt da, det liker jeg ikke selv, men om det er kort-kort, full busk eller hva som helst imellom så liker mannen meg han.

Akkurat som jeg liker han uavhengig av om han har barbert seg eller ei. Jeg vet aldri hva jeg finner i buksene hans, for han barberer seg innimellom, men ikke hver uke.

Anonymkode: d1142...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min bryr seg ikke sånn veldig, men liker det vel best når det er stelt nedi der. Lar det aldri gå mer enn en uke hvert fall, og som regel 3-4 dager mellom hver barbering. Liker det best slik selv, men synes jo også det er hyggelig å gjøre det slik som han liker da. Jeg setter jo også pris på at han gjør en liten innsats for å gjøre ting for meg. Gi og ta. 

Anonymkode: fa164...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det her for noen mannfolk.😂 Meget spesielt. 

Anonymkode: 88cc1...e74

Og hvorfor er det spesielt at noen menn liker at det er noe hår der nede?
Kjenner flere som gjør det.

Og det er mer logisk at menn liker hår der nede enn at de ikke gjør det, man får hår der nede når man kommer i puberteten og blir kjønnsmoden, etter overgangsalderen mister mange det. Hår på underlivet er et tegn på fruktbarhet

Anonymkode: 11c39...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mannen din overreagerer. En bestemmer selv hvordan en vil ha det. Men det er fornuftig å ta hensyn til hva partneren liker synes jeg da. For meg som mann er det en deilig overraskelse når hun av og til barberer seg helt glatt, synes det er helt nydelig. Men hun er fin med litt trimmet hår også. 

Anonymkode: 380b4...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min liker best med busk, men han sier selvsagt ingenting uansett hvordan jeg har det. Og vi har sex uansett. Jeg bestemmer over min kropp og han over sin. Jeg har stort sett busk da jeg vet han liker det best og det egentlig ikke betyr så mye for meg.

Anonymkode: fbd9c...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Flere uker der du slipper mas om sex LUKSUS! Å men den barnslige oppførselen der hadde å ronke han eller å suge også vært helt uaktuelt! Tenner ikke på menn som oppfører seg så barnslig!

Anonymkode: 1137f...122

Syns det høres med seksuelt frustrerende ut enn luksus for min del....

 

Anonymkode: 11c39...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er et godt tegn! Han liker voksne damer, og ikke småjenter.

Anonymkode: a95fa...76c

:roll:

Anonymkode: c60dc...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Syns det høres med seksuelt frustrerende ut enn luksus for min del....

 

Anonymkode: 11c39...39b

Tja om hun vil krype for han så er det jo bare til å suge han. Men da lærer han at det hjelper å sutre.

Anonymkode: 1137f...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tja om hun vil krype for han så er det jo bare til å suge han. Men da lærer han at det hjelper å sutre.

Anonymkode: 1137f...122

Ikke det jeg mener, jeg ville blitt frustrert siden jeg ikke fikk sex

Anonymkode: 11c39...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er et godt tegn! Han liker voksne damer, og ikke småjenter.

Anonymkode: a95fa...76c

Enig. Bra mann. 

Anonymkode: 90119...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg blitt ganske irritert hvis min mann la føringer på hva jeg gjør med min kropp. Skulle du nektet han sex fordi han feks ville sett hvordan han så ut uten skjegg? Du får ikke noe før det vokser ut igjen! 

Ikke ok i min bok uavhengig om man liker hår eller ei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bryr seg ikke om det er barbert eller busk. Han er ikke fan av stubb merker jeg, så om håret fjernes kreves det vedlikehold om han skal være begeistret. Men han har vett nok til å ikke klage.

Anonymkode: 43206...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min foretrekker barbert og det forstår jeg. Ulekkert å skulle slikke og det er en svær busk der og han får hår i munn. Og han ser jo mye mer om det ikke er en svær busk som skjuler alt.

De som mener at menn som foretrekker glattbarbert liker småjenter er syke i hodet. Det har absolutt ingen sammenheng med hverandre

Anonymkode: d0f97...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har faktisk like stor rett til å ikke ønske å ha sex når du er barbert som du har til å barbere deg daglig om du vil. 

Men for forholdet sin skyld så er det jo bra om dere kan bli enige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irritert faktisk! En ting er å på ok måte formidle hva man foretrekker, men man blir ikke irritert over hva partneren gjør med underlivet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har alltid hatt full busk, men ville prøve å se hvordan det var å barbere det bort. Det likte slett ikke mannen min. Han sa at han ikke ville ha sex med meg før det var grodd ut igjen. At det var noe tull å drive fjerne kjønnshårene. Hvordan liker mannen din hvordan det er der nede hos deg? 

Anonymkode: 018ab...d68

For en barnslig mann. Kontrollerer han deg på andre områder også?

Anonymkode: 3875b...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mannen min hadde glattbarbert seg nedentil, hadde ikke jeg ville hatt sex med han, det hadde vært helt ekkelt. Da hadde jeg nok blitt litt irritert, for jeg liker sex. Med han, vel og merke.

Anonymkode: c22d4...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...