Gå til innhold

Hva heter dette musikkstykket?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fanitullen, som er noen hundre år gammel, ligner for øvrig veldig på dagens techno-musikk.

Anonymkode: 557f7...21b

Skrevet

Hi her. Nei det er ikke den. Jeg har hørt den før, men kommer ikke på hva den heter. Tenker på den melodien som er når han leser opp tittelen på eventyret. Den er litt mer dyster, ikke så livlig. 

Anonymkode: fcaa5...086

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hi her. Nei det er ikke den. Jeg har hørt den før, men kommer ikke på hva den heter. Tenker på den melodien som er når han leser opp tittelen på eventyret. Den er litt mer dyster, ikke så livlig. 

Anonymkode: fcaa5...086

Åh, ja, den ja. Kommer jeg på hva den heter så skal jeg få lagt inn den også. Jeg vet hva det er, men husker ikke navn. 😕 

Anonymkode: 557f7...21b

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Åh, ja, den ja. Kommer jeg på hva den heter så skal jeg få lagt inn den også. Jeg vet hva det er, men husker ikke navn. 😕 

Anonymkode: 557f7...21b

Takk, det hadde vært fint😊

Anonymkode: fcaa5...086

Skrevet

Jeg sitter og plystrer den sangen nå, etter å ha hørt den her, men kommer ikke på hva den heter. Synes det er veldig uproft av produsentene å ikke ha med hvilken musikk de har brukt - er de ikke forpliktet til det, selv om det er gammel musikk som brukes?

Anonymkode: a8e8f...026

Skrevet

17.mai er vi så glad i?

Anonymkode: 126ef...7e7

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

17.mai er vi så glad i?

Anonymkode: 126ef...7e7

Takk, det var den jeg ble sittende og plystre på, men ikke kom på hva var. Tror det er den?

Anonymkode: a8e8f...026

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

17.mai er vi så glad i?

Anonymkode: 126ef...7e7

Ja, eller som den heter i original "Vårvindar friska leka och viska" (Det er den nye teksten av Margrethe Munthe som kalles Syttende mai er jeg så glad i)

Anonymkode: a1f17...7ce

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, eller som den heter i original "Vårvindar friska leka och viska" (Det er den nye teksten av Margrethe Munthe som kalles Syttende mai er jeg så glad i)

Anonymkode: a1f17...7ce

Ja, den er det! Takk😊

Anonymkode: fcaa5...086

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...