Anonym bruker Skrevet 20. september 2020 #1 Skrevet 20. september 2020 Helt i begynnelsen (og slutten) på dette eventyret https://m.youtube.com/watch?v=N4IQt3R-6cQ&t=78s Anonymkode: fcaa5...086
Anonym bruker Skrevet 20. september 2020 #3 Skrevet 20. september 2020 Fanitullen, som er noen hundre år gammel, ligner for øvrig veldig på dagens techno-musikk. Anonymkode: 557f7...21b
Anonym bruker Skrevet 20. september 2020 #4 Skrevet 20. september 2020 Hi her. Nei det er ikke den. Jeg har hørt den før, men kommer ikke på hva den heter. Tenker på den melodien som er når han leser opp tittelen på eventyret. Den er litt mer dyster, ikke så livlig. Anonymkode: fcaa5...086
Anonym bruker Skrevet 20. september 2020 #5 Skrevet 20. september 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hi her. Nei det er ikke den. Jeg har hørt den før, men kommer ikke på hva den heter. Tenker på den melodien som er når han leser opp tittelen på eventyret. Den er litt mer dyster, ikke så livlig. Anonymkode: fcaa5...086 Åh, ja, den ja. Kommer jeg på hva den heter så skal jeg få lagt inn den også. Jeg vet hva det er, men husker ikke navn. 😕 Anonymkode: 557f7...21b
Anonym bruker Skrevet 20. september 2020 #6 Skrevet 20. september 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Åh, ja, den ja. Kommer jeg på hva den heter så skal jeg få lagt inn den også. Jeg vet hva det er, men husker ikke navn. 😕 Anonymkode: 557f7...21b Takk, det hadde vært fint😊 Anonymkode: fcaa5...086
Anonym bruker Skrevet 20. september 2020 #7 Skrevet 20. september 2020 Jeg sitter og plystrer den sangen nå, etter å ha hørt den her, men kommer ikke på hva den heter. Synes det er veldig uproft av produsentene å ikke ha med hvilken musikk de har brukt - er de ikke forpliktet til det, selv om det er gammel musikk som brukes? Anonymkode: a8e8f...026
Anonym bruker Skrevet 20. september 2020 #8 Skrevet 20. september 2020 17.mai er vi så glad i? Anonymkode: 126ef...7e7
Anonym bruker Skrevet 20. september 2020 #9 Skrevet 20. september 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: 17.mai er vi så glad i? Anonymkode: 126ef...7e7 Takk, det var den jeg ble sittende og plystre på, men ikke kom på hva var. Tror det er den? Anonymkode: a8e8f...026
Anonym bruker Skrevet 20. september 2020 #10 Skrevet 20. september 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: 17.mai er vi så glad i? Anonymkode: 126ef...7e7 Ja, eller som den heter i original "Vårvindar friska leka och viska" (Det er den nye teksten av Margrethe Munthe som kalles Syttende mai er jeg så glad i) Anonymkode: a1f17...7ce
Anonym bruker Skrevet 20. september 2020 #12 Skrevet 20. september 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, eller som den heter i original "Vårvindar friska leka och viska" (Det er den nye teksten av Margrethe Munthe som kalles Syttende mai er jeg så glad i) Anonymkode: a1f17...7ce Ja, den er det! Takk😊 Anonymkode: fcaa5...086
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå