Gå til innhold

Tror dere busstreiken blir langvarig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor langt unna jobb og har panikk med tanke på uka som kommer. Jobber i bhg og kan ikke ha hjemmekontor. Ingen andre transportmidler enn buss går til jobben min..

Anonymkode: 4dbf8...919

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir nok ikke så langvarig. Siden de (forbundene) var så "geniale" at de tok ut de tettest befolkede områdene, Oslo og Viken først.  Nå blir pandemifrykten brukt for hva den er verdt, og litt til. 

Nå blir det et jævla ramaskrik... "Buhuu... sykepleierne kommer seg ikke på jobb" ..... "Buuhuu..... Overfylte på trikk, tog og bane... smittefare".   Nei, det blir nok tvungen lønnsnemnd f... så fort med "liv og helse" - kortet.

Klønete håndtert av de streikendes forbund.

Hilsen skuffet Bussjåfør.

Anonymkode: 6d3bb...ae1

Skrevet
On 9/20/2020 at 5:54 PM, Anonym bruker said:

Bor langt unna jobb og har panikk med tanke på uka som kommer. Jobber i bhg og kan ikke ha hjemmekontor. Ingen andre transportmidler enn buss går til jobben min..

Anonymkode: 4dbf8...919

et par måneder tenker jeg

Anonymkode: 617cd...a8c

Skrevet

Det blir en utfordring, men hvis den blir langvarig blir jeg sprek, med 90 min rask gange hver vei til jobb😊

Anonymkode: c1dca...b52

Skrevet

Håper den blir langvarig nok til at yrkesgruppen får den lønna de fortjener! Om et par måneder bør arbeidsgiver forstå alvoret. 

Anonymkode: 1e922...944

Skrevet

Et par år tenker jeg. Omtrent samtidig som vi er ferdig med corona. 

Anonymkode: 6e54b...889

Skrevet

Tullprat !   Se nå hva bussjåføren skriver over her, tror han/hun har litt mer peiling,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...