Anonym bruker Skrevet 20. september 2020 #1 Skrevet 20. september 2020 Aldri klart å like te.. Hva syns du er så godt med te? Anonymkode: b2623...eac
Anonym bruker Skrevet 20. september 2020 #2 Skrevet 20. september 2020 Drikker masse, smaker veldig godt! Anonymkode: 5faf4...ccb
Anonym bruker Skrevet 20. september 2020 #3 Skrevet 20. september 2020 Jeg drikker te noen ganger på jobb hvis jeg er frossen. Sønnen min elsker te. Han drikker sikkert to kopper per dag, med melk og sukker. Anonymkode: b89d7...84e
Anonym bruker Skrevet 20. september 2020 #4 Skrevet 20. september 2020 Jeg drikker en del te. Favoritten min er Yogi te med egyptisk lakris. Må bestille den fra utlandet. Anonymkode: 62a8b...3c0
Anonym bruker Skrevet 20. september 2020 #5 Skrevet 20. september 2020 Drikker 4-8 kopper daglig. Med melk, uten sukker. Mest glad i vanlig sort te (earl grey, English breakfast), men liker også chai og andre krydrete smaker. Drikker rød te på kveldene (også med melk og uten sukker). Jeg pleier å kjøpe te når jeg er i London, men nå må jeg snart kjøpe på nett for å fylle opp. Passer på å kjøpe økologisk og fair trade. Anonymkode: b0e92...65d
Anonym bruker Skrevet 20. september 2020 #6 Skrevet 20. september 2020 Blir et par kopper. Gift med en engelskmann, så da går det litt te. Han drikker mye mer enn meg da, minst 4 om dagen Anonymkode: 82d4e...b01
Anonym bruker Skrevet 20. september 2020 #7 Skrevet 20. september 2020 Jeg liker heller ikke te, så jeg drikker det aldri. Mannen min kan helle innpå en liter for dagen om det så skal være. Det er faktisk en av få skurringer vi har i forholdet. Jeg synes han bruker vanvittig mye tid på kaffe og te, som jeg som drikker vann ikke trenger, så jeg må ofte vente på at han "skal bare". Anonymkode: 72a72...df5
Himmel og hav Skrevet 20. september 2020 #8 Skrevet 20. september 2020 Drikker en del, rett og slett fordi det smaker godt og at det er godt å drikke noe varmt. Er ikke glad i kaffe, så der andre tar seg en kaffekopp tar jeg en tekopp. Foretrekker urteteer av ulike slag. Blir gjerne et par kopper (bøtter) på jobb og en eller to om kvelden.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2020 #9 Skrevet 20. september 2020 Sjeldent jeg setter meg ned med en kopp, men starter alltid med en sånn reisekopp med te i hånda den kalde delen av året. Anonymkode: 40a5f...714
the amazing spidermamma Skrevet 20. september 2020 #10 Skrevet 20. september 2020 Jeg er veldig glad i te. Men ikke fruktteer, det blir som varm saft. Det må være klassisk, svart te. Vannet må helles i før teen, da blir det best smak. Og helst skal den være i et høyt glass. Te blir som et rituale, en liten pustepause i en travel hverdag. Ungene har lært seg at når jeg drikker teen min, må de bare vente til jeg er ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå