Anonym bruker Skrevet 20. september 2020 #1 Skrevet 20. september 2020 Gutten vår har barnehageplass, men vi ønsker å bytte til en barnehage som er nærmere her hvor vi bor. Vi har 4 barnehager på listen. Hvis vi ikke får plass på førstevalget får vi plass på andre valget? Eller er det ikke automatikk i dette? Og bør vi si opp plassen uansett i den barnehagen han har plass i? Kan vi gå utifra at han får plass i en av de 4 barnehagene på listen? Anonymkode: 60dbf...437
Superdolly Skrevet 20. september 2020 #2 Skrevet 20. september 2020 Det kommer an på mye. Hvis den barnehagen dere ønsker å bytte til, er full, får dere ikke plass der med mindre et av de barna som går der bytter barnehage eller flytter. Så kommer det jo an på reglene i kommunen. I min kommune ville jeg aldri ha turt å si opp plassen før jeg helt sikkert hadde fått plass i en annen barnehage. Her er det ikke sånn at de kommer løpende etter deg og trygler deg om å ha barnet ditt i barnehage. De ville ha trukket på skuldrene, tenkt at jeg har tilbud om en barnehageplass men valgte å si den opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå