Gå til innhold

Ivf i Danmark ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det nokon som har prøvd det? 

Blei det baby ? Kor mange forsøk? Pris ?

Er dei flinke til å til rette legge for tilreisende, at det blir minst mulig døgn der ? 

Er dei flinkere en i Norge,  blir det billigere ? Til tross for reiser, hotell mm? 

Anonymkode: 12e0e...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil bare tipse deg om å kontakte hun storkemammaen. Sikkert noen som vet her også, men kontakter du henne på fb så vet hun mye altså.

Anonymkode: c7c80...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna mine er laget i Danmark, men det var fordi det var ulovlig i Norge på det tidspunktet. Det er neppe billigere når man må inkludere reise og opphold. 

Samlet brukte vi vel ca 100,000 per barn. Et par inseminasjoner og så én IVF med nummer en, tre IVF-runder med nummer to. De tilrettelegger helt greit, du må ned en tur for egguttak og en tur for hvert innsett. Jeg overnattet ved uttak, for jeg blir så uggen etterpå, men dro på dagstur for innsett. Hadde kontrollene langsmed hos gynekolog i Norge. 

Jeg tror ikke det hadde blitt barn av det siste forsøket om vi var i Norge. De fortsatte stimulering lenger enn vanlig protokoll her, til tross for dårlig vekst i eggene, og brukte assisted hatching for å befrukte det. Det er så vidt jeg vet fremdeles ikke en tillatt metode i Norge. 

Anonymkode: edac2...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...