Gå til innhold

Klyx som gikk ut på dato i 2018, kan jeg bruke den?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Helt forferdelig forstoppet og bare gråter. Er litt desperat nå, og fant en klyx fra 2018. Har aldri tatt dette, men føler meg urolig og forstoppet

Anonymkode: 67bf2...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viss du gråter og har det vondt, har du jo hatt problem noen dager, og du kunne faktisk kjøpt noe før butikker stengte idag, men viss det er det eneste du har, så prøv. Skader neppe

Anonymkode: b019f...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Viss du gråter og har det vondt, har du jo hatt problem noen dager, og du kunne faktisk kjøpt noe før butikker stengte idag, men viss det er det eneste du har, så prøv. Skader neppe

Anonymkode: b019f...4d4

Nei jeg er hysterisk av meg. Har vært helt forstoppet i fire dager men det er mer enn nok for meg. Men den er to år gammel. Innholdet ser bra ut. Men vil ikke putte i meg noe om det gjør det verre. Men jeg klarer ikke slappe av. Skulle kjøpe i dag men mannen min ba meg vente. Det angrer jeg sterkt på nå

Anonymkode: 67bf2...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klyxen er helt trygg å bruke enda. Det virker bare lokalt i tarmen, så hvis du er desperat kan du jo bare prøve. 

Anonymkode: a66aa...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan du. Effekten kan være svekket men den sjansen høres det ut til at du bør ta. Lykke til. Grusomt å ha så vondt!

 

Anonymkode: 27b0f...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...