Gå til innhold

Hvorfor kan jeg nå


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Se hvor mange innlegg hver bruker har

Tydeligvis bare hos meg det har vært slik at antall innlegg ikke har vært synlig. Screenshoten er fra august. 

Screenshot_20200919-151326.png

Anonymkode: 6e42a...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor har du lagt inn samme spørsmål igjen? Du har fått svar under her.

Anonymkode: 6cc0e...fff

Omformulerte da det tydeligvis bare er jeg som opplever det. Har ikke fått svar fra andre enn brukere på forumet. Spørsmålet er faktisk rettet til de som har litt mer innsikt på den tekniske delen av forumet. At de som har svart i den andre tråden har sett antall innlegg hele tiden, er ikke svar på mitt spørsmål all den tid jeg ikke har gjort det. 

Anonymkode: 6e42a...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Omformulerte da det tydeligvis bare er jeg som opplever det. Har ikke fått svar fra andre enn brukere på forumet. Spørsmålet er faktisk rettet til de som har litt mer innsikt på den tekniske delen av forumet. At de som har svart i den andre tråden har sett antall innlegg hele tiden, er ikke svar på mitt spørsmål all den tid jeg ikke har gjort det. 

Anonymkode: 6e42a...f12

Men er det egentlig særlig viktig? Så viktig at du må ha et helt nytt hovedinnlegg som sier nøyaktig det samme? Virkelig?

Anonymkode: 6cc0e...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men er det egentlig særlig viktig? Så viktig at du må ha et helt nytt hovedinnlegg som sier nøyaktig det samme? Virkelig?

Anonymkode: 6cc0e...fff

Det er omformulert. Ser du ikke det? Ja, for meg er det viktig å få svar på det jeg lurer på. Om jeg har lagd to ganske like tråder og det plager deg, får du rapportere det da. 

Anonymkode: 6e42a...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Omformulerte da det tydeligvis bare er jeg som opplever det. Har ikke fått svar fra andre enn brukere på forumet. Spørsmålet er faktisk rettet til de som har litt mer innsikt på den tekniske delen av forumet. At de som har svart i den andre tråden har sett antall innlegg hele tiden, er ikke svar på mitt spørsmål all den tid jeg ikke har gjort det. 

Anonymkode: 6e42a...f12

Det er jo svar på det spørsmålet du stiller i den tråden når folk sier at det ikke stemmer at vi ikke har kunne se det før

Anonymkode: 71761...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo svar på det spørsmålet du stiller i den tråden når folk sier at det ikke stemmer at vi ikke har kunne se det før

Anonymkode: 71761...c8f

Derfor lagde jeg en ny tråd. Egentlig burde jeg ikke gjort det og latt dere ha rett. Det har dere jo for deres del, men det gir meg ikke svar på det jeg lurer på i denne tråden. Derfor. Men selvfølgelig, bare fortsett å lur på hvorfor jeg laget en ny tråd. Rakk ned, vær ekle. Bli oppgitt. Det gir jeg egentlig blaffen i. Det er alle mot en. Som det ofte er når noen skal knebles. Ødelegg tråden med svar som ikke gir meg svar på det jeg lurer på. Vær så god. Dette er siden for ris, ros og spørsmål. Jeg har stilt et spørsmål som hverken du eller de andre som svarte i den andre tråden kan svare på. Kan dere ikke bare la være å svare? Dere har jo ikke svaret på spørsmålet jeg stiller i denne tråden. Beklager at jeg formulerte meg helt feil i den forrige tråden. Dib ass 😂 

Anonymkode: 6e42a...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ha vært på hele tiiden. Men vi har nettopp kjørt en oppdatering på forumet så mulig det har hatt en innvirkning på din tlf.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Admin skrev:

Det skal ha vært på hele tiiden. Men vi har nettopp kjørt en oppdatering på forumet så mulig det har hatt en innvirkning på din tlf.

Admin

Takk for svar 😊 

Anonymkode: 6e42a...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også nettopp fått tilbake muligheten å se antall innlegg på telefonen min, så du er ikke alene HI

Anonymkode: 7912b...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har også nettopp fått tilbake muligheten å se antall innlegg på telefonen min, så du er ikke alene HI

Anonymkode: 7912b...e7f

Godt å høre 😊

Anonymkode: 6e42a...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...