Gå til innhold

Hvordan kvitter man seg med ting man har for mye av?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har fått en del opp gjennom tiden. Ene forelderen min har også alltid vært en syk samler.. jeg har derfor en del ting jeg ikke har fått brukt. Altså mange av samme tingen. Jeg har så mye at jeg har for livet ut. Jeg skal snart flytte og orker ikke å drasse på alt det unødvendige! Tenker å legge ut for salg, men er bare redd jeg skal mistenkes for underslag eller at noe kriminelt. Det har ikke blitt stjålet altså.. jeg klarer ikke kaste det heller. Er garantert noen en gang som vil ha.

Anonymkode: d2571...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har fått en del opp gjennom tiden. Ene forelderen min har også alltid vært en syk samler.. jeg har derfor en del ting jeg ikke har fått brukt. Altså mange av samme tingen. Jeg har så mye at jeg har for livet ut. Jeg skal snart flytte og orker ikke å drasse på alt det unødvendige! Tenker å legge ut for salg, men er bare redd jeg skal mistenkes for underslag eller at noe kriminelt. Det har ikke blitt stjålet altså.. jeg klarer ikke kaste det heller. Er garantert noen en gang som vil ha.

Anonymkode: d2571...51a

Du blir da ikke mistenkt for underslag bare fordi du selger en samling av noe?

Anonymkode: e98f0...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk selger det meste, så bare å legge det ut. Jeg solgte en boksamling fir eksempel ene gangen vi flyttet. Orket ikke å drasse på dem flere ganger. 

Ved flytting har jeg solgt utrolig mye, resten har jeg gitt til skolekorps eller speideren. De har loppemarked. 

Anonymkode: ad6c7...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...