Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #1 Skrevet 19. september 2020 Hei Jeg og far gikk fra hverandre i 2014, så blir 6 år i oktober, han gikk inn i et nytt forhold med engang og har forlover og et barn til nå. Jeg har vert singel frem til nå, altså i nesten 6 år, har datet en utrolig snill mann i snart 1 år nå og vi har bestemt oss for og gå i forhold nå, Far sier han skal lage et helvete for meg hvis jeg gjør det. Vi har barnet 50/50, Det var han som gikk fordi han ble forelsket i hun han er med nå. Jeg vil ikke involere barnet ennå da jeg mener det er for tidlig og det er kjæresten enig i, vi har bestemt at vi venter i alle fall 1 år til før vi gjør det, han har et barn fra før,men han er nesten 20 år og blir alene, min er i barneskolen. Far mener at vi ikke skal involere barnet i hele tatt, som jeg prøver og si til han så er ikke det snakk om på lenge ennå, vi vil se først hvordan forholdet blir og han kommer til og være mye hos meg når barnet er hos far ikke når barnet er hjemme, og han jobber også kvelden den uka jeg har barnet, så det order seg bra slik da. Men kan barnefar bestemme over mitt forhold ? Jeg har aldri sagt noe om hans og hans forlover han vert i bilde siden desember 2014 da de ble sammen,Jeg blandet meg ikke borti det selvom jeg personlig synes det var altfor tidlig for barnet vårt og treffe henne,men ville heller ha et godt samarbeid med far. Barnet har vert 50/50 fra februar 2017 da han var 4 år gamle, da var hans lillesøster 1 år ( farens) Anonymkode: eee4f...4b2
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #2 Skrevet 19. september 2020 sønnen til min kjæreste er nesten 20 år og bor alene skal det stå, ikke blir alene Anonymkode: eee4f...4b2
ulenissen Skrevet 19. september 2020 #3 Skrevet 19. september 2020 Selvsagt ikke. Hadde ikke giddet å fortelle far noe når han oppfører seg sånn. Har du konfrontert han med egen praksis på området?
Blop Skrevet 19. september 2020 #4 Skrevet 19. september 2020 Nei, han kan selvfølgelig ikke bestemme det.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #5 Skrevet 19. september 2020 Tusen takk for svar . Ja jeg har prøvd og si at han involerte kjæresten sin med engang,men det vil han ikke høre på. Jeg vet jo at han ikke bestemmer,men er redd på hva han finner på Anonymkode: eee4f...4b2
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #6 Skrevet 19. september 2020 Hadde ikke informert far i det hele tatt, han har ingenting med hva du gjør uansett. Anonymkode: 3ab8e...7d5
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #7 Skrevet 19. september 2020 Du får invitere han med på mekling på fvk, slik at andre kan fortelle han at han ikke kan fjernstyre ditt liv. Dette lukter det sjalusi av lang vei. Hvis noen ga ungen sjokk, er det vek han som introduserte ny partner relativt kjapt. Hadde fortalt han at om han akter å gjennomføre et helvete, kun rammer ungen, og at han tydeligvis trenger å bearbeide følelsene rundt at du også har gått videre. Anonymkode: 1b243...9a2
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #8 Skrevet 19. september 2020 Han er latterlig, overse ham og vit at det ER greit å involvere din sønn og kjæresten din. Å vente to år er veldig lenge, og ganske uvanlig. Her fikk barna mine møte min nye kjæreste ganske fort, for det var viktig for meg å vite at barna godtok ham før jeg fortsatte forholdet. Eksen din er uansett bare helt utrolig latterlig, hadde ledd ham inni fjeset 🤭 Anonymkode: fbdf3...839
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #9 Skrevet 19. september 2020 Rapportert BW Anonymkode: e45fe...f0b
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #10 Skrevet 19. september 2020 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du får invitere han med på mekling på fvk, slik at andre kan fortelle han at han ikke kan fjernstyre ditt liv. Dette lukter det sjalusi av lang vei. Hvis noen ga ungen sjokk, er det vek han som introduserte ny partner relativt kjapt. Hadde fortalt han at om han akter å gjennomføre et helvete, kun rammer ungen, og at han tydeligvis trenger å bearbeide følelsene rundt at du også har gått videre. Anonymkode: 1b243...9a2 Etter 6 år har det ingenting med sjalusi å gjøre, men rent kontrollbehov, og at hi er redd for hva han kan finne på forteller alt om hva slags mann dette er... Anonymkode: 3ab8e...7d5
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #11 Skrevet 19. september 2020 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Etter 6 år har det ingenting med sjalusi å gjøre, men rent kontrollbehov, og at hi er redd for hva han kan finne på forteller alt om hva slags mann dette er... Anonymkode: 3ab8e...7d5 Hvordan vet du det? Sjalusi og kontrollbehov kan vel ofte flettes sammen. Uansett kan vel et møte på fvk kunne hjelpe for å nå inn til ham, spesielt med at hans ønske om å ødelegge i størst grad vil ramme barnet. Anonymkode: 1b243...9a2
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #12 Skrevet 19. september 2020 Ka i alle dage.. han må jo være heilt skutt!! Han har ingenting med ka du gjer i ditt forhold. Og de var jo og veldig lenge å vente med å involvere barnet😅 Anonymkode: 35c5e...1a6
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #13 Skrevet 19. september 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hei Jeg og far gikk fra hverandre i 2014, så blir 6 år i oktober, han gikk inn i et nytt forhold med engang og har forlover og et barn til nå. Jeg har vert singel frem til nå, altså i nesten 6 år, har datet en utrolig snill mann i snart 1 år nå og vi har bestemt oss for og gå i forhold nå, Far sier han skal lage et helvete for meg hvis jeg gjør det. Vi har barnet 50/50, Det var han som gikk fordi han ble forelsket i hun han er med nå. Jeg vil ikke involere barnet ennå da jeg mener det er for tidlig og det er kjæresten enig i, vi har bestemt at vi venter i alle fall 1 år til før vi gjør det, han har et barn fra før,men han er nesten 20 år og blir alene, min er i barneskolen. Far mener at vi ikke skal involere barnet i hele tatt, som jeg prøver og si til han så er ikke det snakk om på lenge ennå, vi vil se først hvordan forholdet blir og han kommer til og være mye hos meg når barnet er hos far ikke når barnet er hjemme, og han jobber også kvelden den uka jeg har barnet, så det order seg bra slik da. Men kan barnefar bestemme over mitt forhold ? Jeg har aldri sagt noe om hans og hans forlover han vert i bilde siden desember 2014 da de ble sammen,Jeg blandet meg ikke borti det selvom jeg personlig synes det var altfor tidlig for barnet vårt og treffe henne,men ville heller ha et godt samarbeid med far. Barnet har vert 50/50 fra februar 2017 da han var 4 år gamle, da var hans lillesøster 1 år ( farens) Anonymkode: eee4f...4b2 Hvis far vil lage bråk om dette så kan du jo si at barnet ditt pr. i dag ikke får lov å dra hjem til faren hver gang forloveden er der, da. Tipper pipen får en annen tone da. Anonymkode: 02e87...55a
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #14 Skrevet 19. september 2020 Tusen takk for alle svar Jeg informerte fra fordi han skal vite det fra meg og ikke andre fra familien eller vennegjengen hans, synes det er bedre. mekling er ingen hensikt han møter ikke opp. Jeg ønsker ikke og involere barnet ennå ,da jeg vil være sikkert først, kan jo hende at jeg ombestemmer meg når det har gått en tid, barnet kjenner godt kjæresten min,men vet ikke at vi er sammen ennå, vi ble sammen i går,men har datet hverandre siden november i fjor Anonymkode: eee4f...4b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå