Gå til innhold

Hvem er teit her, jeg eller samboer?😝


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi må ha ny støvsuger fordi den andre er ødelagt, jeg har lyst på robotstøvsuger men han vil ikke ha det. Vi har 6 barn og 3 katter. Og de 2 eldste barna støvsuger 2 ganger i uka men gulvet blir sjelden vasket pga jeg aldri får tid eller prioriterer dette!! Han er masse borte på jobb både dagtid, kveld og av og til helg så han gjør nesten ingenting hjemme. Han mener vi skal kjøpe ny sentralstøvsuger som til og med er dyrere enn robotstøvsuger. Blir sprø!! Han er sååååå sta...

Anonymkode: 736dc...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere trenger en vanlig støvsuger i tillegg til en eventuell robotstøvsuger, den vil ikke klare alt, men ellers enig med deg.

Anonymkode: ad33f...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulvet må vel ryddes før robotstøvsugeren skal jobbe. Du bør ihvertfall være sikker på at det ikke er noe dritt den kan ta med seg. Uansett, det er du som er hjemme mest, han har egentlig ikke så mye han skulle ha sagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robot ingen tvil. Men o deres tilfelle ville jeg kjøpt robåt med vasker samt håndholdt. Den som gjør jobben bør bestemme å det er deg!! Han som knapt rører husarbeidet har ingen stemmerett .

Anonymkode: 7bb33...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Robot ingen tvil. Men o deres tilfelle ville jeg kjøpt robåt med vasker samt håndholdt. Den som gjør jobben bør bestemme å det er deg!! Han som knapt rører husarbeidet har ingen stemmerett .

Anonymkode: 7bb33...1c2

Robåt? Hva skal de med båt?

Anonymkode: 010a6...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robotstøvsuger - kjøp typen som både støvsuger og vasker gulv, så slipper du å tenke mer på det også. Men dere bør nok ha en støvsuger til, slik at du får tatt alle steder robotstøvsugeren ikke kommer til. Har aldri forstått hvorfor folk kjøper sentralstøvsuger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sentralstøvsuger gjør jo ikke jobben selv, så siden han ikke er hjemme og er med å gjøre husarbeidet, mener jeg han ikke har stemmerett i denne saken. Kjøp en robotstøvsuger med mopp og som går over dørstokker, så slipper du å støvsuge mer enn en gang i uka i krokene. Her har vi og den eldste sønnen Xiaomi S5, mens datteren akkurat har kjøpt Xiaomi S5 Max. 

Forøvrig er det enkelt å plukke ut småleker og annet man vil ta vare på ved å tømme beholderen over på et par tørk med husholdningspapir før man hiver innholdet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk, begge deler. 

Man kan ikke bare ha en robotstøvsuger, men hadde helt klart kjøpt en rimeligere vanlig støvsuger og fått råd til begge deler. 

Anonymkode: 0296d...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har roborstøvsuger i tillegg til vanlig liten en som står i skapet. Roboten går på dagtid mellom ukesvasken, men kjekt å ha en som jeg kan få tatt tepper, hjørner, trapper og feks under sofaen med eller mindre uhell som smuler etc. 

Det mest geniale med robotstøvsugeren er jo at den har app som du kan følge den på og lage løypekart etc. - Det digger mannen min! Han elsker slike duppedingser. Så huset har jo aldri vært så ryddig som nå 👏😁 For når den skal settes på må huset (eller i allefall gulvet) være helt fritt for leker og rot. Så flere ganger i uken kommer jeg nå hjem til strøkent hus, for da har han stått på før han drar på jobb for å kunne sette på støvsugeren og leke med appen 😆👍 Da tar det meg to strakser å dra over gulvet med moppen. Rydding er jo det kjedeligste jeg vet, vasking er en lek i forhold. 

Så robotstøvsugeren var husets beste investering, på så mange plan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker mine roborock støvsugere, hadde aldri gått tilbake til å støvsuge manuelt💛💛💛 

Men dere kan ikke klare dere uten en annen støvsuger. Den trengs til biler, møbler, trapper+++++ Vi har en sånn trådløs type til alt dette. 

Anonymkode: 941b1...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Elsker mine roborock støvsugere, hadde aldri gått tilbake til å støvsuge manuelt💛💛💛 

Men dere kan ikke klare dere uten en annen støvsuger. Den trengs til biler, møbler, trapper+++++ Vi har en sånn trådløs type til alt dette. 

Anonymkode: 941b1...c7f

Man trenger virkelig ikke egen støvsuger til trappa

Anonymkode: 010a6...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man trenger virkelig ikke egen støvsuger til trappa

Anonymkode: 010a6...d14

Man trenger annen støvsuger enn robotstøvsuger i trappa og til andre ting som tepper, møbler, lister og bil, jo. I alle fall trenger jeg det. Men er utrolig glad for robotstøvsugeren min. Det støvsuges hver dag, noe som fører til mye mindre behov for støvtørking og gulvvask. Og man kan komme hjem til ferdig støvsuget hus hver dag 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bare kan kjøpe en, må du velge vanlig støvsuger. 
 

Robot støvsuger har du itillegg til vanlig støvsuger. Knuses det ett glass feks, tar ikke roboten dette. Eller den tar det, men da bruker den en halv dag på samme jobb som du hadde gjort på 2min med vanlig støvsuger. 
Robot er genial å bruke når du går ut av huset eller på ett rom du ikke er, den bruker veldig langtid så i ett hus med mange toog firbente kommer den til å måtte gå konstant. 
 

 

Anonymkode: e09cf...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, gærne ko skrev:

Man trenger annen støvsuger enn robotstøvsuger i trappa og til andre ting som tepper, møbler, lister og bil, jo. I alle fall trenger jeg det. Men er utrolig glad for robotstøvsugeren min. Det støvsuges hver dag, noe som fører til mye mindre behov for støvtørking og gulvvask. Og man kan komme hjem til ferdig støvsuget hus hver dag 😍

Roboten min støvsuger alle teppene mine. Trappa kan du moppe. Listene kan du tørke støv av uten støvsuger. Bilen kan du støvsuge på bensinstasjon eller vaskehall.

Anonymkode: 010a6...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Roboten min støvsuger alle teppene mine. Trappa kan du moppe. Listene kan du tørke støv av uten støvsuger. Bilen kan du støvsuge på bensinstasjon eller vaskehall.

Anonymkode: 010a6...d14

Hva med sofaen, lenestolene og sengen?

Anonymkode: 720c9...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva med sofaen, lenestolene og sengen?

Anonymkode: 720c9...94b

Sofaen er skinn. Har ingen lenestoler. Hvorfor skal jeg støvsuge senga?

Anonymkode: 010a6...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Robåt? Hva skal de med båt?

Anonymkode: 010a6...d14

Hahaha...jeg måtte lese to ganger og selv om vi alle vet det er en skrivefeil, så lo jeg godt av kommentaren din.

Anonymkode: c2fc7...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Roboten min støvsuger alle teppene mine. Trappa kan du moppe. Listene kan du tørke støv av uten støvsuger. Bilen kan du støvsuge på bensinstasjon eller vaskehall.

Anonymkode: 010a6...d14

Vanskelig å moppe trappa hvis den er teppebelagt

Anonymkode: e01bd...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi må ha ny støvsuger fordi den andre er ødelagt, jeg har lyst på robotstøvsuger men han vil ikke ha det. Vi har 6 barn og 3 katter. Og de 2 eldste barna støvsuger 2 ganger i uka men gulvet blir sjelden vasket pga jeg aldri får tid eller prioriterer dette!! Han er masse borte på jobb både dagtid, kveld og av og til helg så han gjør nesten ingenting hjemme. Han mener vi skal kjøpe ny sentralstøvsuger som til og med er dyrere enn robotstøvsuger. Blir sprø!! Han er sååååå sta...

Anonymkode: 736dc...88c

Hvis det ikke er han som bruker den engang, så har han ingen talerett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...