Gå til innhold

Disney yay or nay?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Klarer ikke å bestemme meg for om vi skal abonnere på den nye streamingtjenesten til Disney. Leser at de foreløpig ikke har særlig med nye produksjoner, men at de har gjort flere store oppkjøp av andre selskaps rettigheter, så tilbudet består av mer enn gamle Disneyproduksjoner.

Noen som har bestilt? Vi har Netflix fra før som funker godt for ungene i familien.

Anonymkode: 961c5...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nettopp kjøpt det, men hvordan får jeg det opp på tv🙈foreløpig har jeg det bare på iPhonen. 

Jeg har smart-TV, men det hjelper ikke når jeg ikke er smart selv🤪

Anonymkode: 8afb2...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har, og det er jo et utrolig godt utvalg. Jeg har en 19 og 14 åring, og de finner mye å se på der. Er jo en del nytt og, og hva er galt med eldre Disney filmer.

Anonymkode: a7956...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har nettopp kjøpt det, men hvordan får jeg det opp på tv🙈foreløpig har jeg det bare på iPhonen. 

Jeg har smart-TV, men det hjelper ikke når jeg ikke er smart selv🤪

Anonymkode: 8afb2...9f1

Du må vel laste ned en app? Vi har ikke smart tv, men kan streame via Chromecast og styre fra mobil om jeg har forstått det riktig. Foreløpig ser vi kun på pc. 

Anonymkode: 2ad06...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster 70kr/mnd. Kutt ut to sjokoladeplater så har har du mange bra filmer til rådighet. Jeg gleder meg til en høst med barna og mange fine filmer. Barndomsminner.

Anonymkode: 146e8...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tester det ut, er vel ikke så mye å tenke på😁 er jo bare å avslutte etter en mnd om dere ikke synes noe om det. Ungene her synes det var stas, de er fra 0 til 12 år. Og mora😁 

Anonymkode: 1694b...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har de original lyd, eller er det bare dubbet til norsk?

Anonymkode: c95e0...a07

Du velger språk - i alle fall på de vi har sett så langt som tidligere har vært dubbet på TV.. regner med Star Wars osv kun ligger på Originalspråk. 
 

Anonymkode: fed17...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har nettopp kjøpt det, men hvordan får jeg det opp på tv🙈foreløpig har jeg det bare på iPhonen. 

Jeg har smart-TV, men det hjelper ikke når jeg ikke er smart selv🤪

Anonymkode: 8afb2...9f1

Du må ha nyeste utgave av Apple-TV eller liknende. 
vi har for gammel Apple. Må enten oppgradere denne dingsen eller streame via iPad/iPhone 

Anonymkode: 8cf25...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du må ha nyeste utgave av Apple-TV eller liknende. 
vi har for gammel Apple. Må enten oppgradere denne dingsen eller streame via iPad/iPhone 

Anonymkode: 8cf25...737

Men hvordan streamer man gjennom dem da? Jeg blir gal 😱🙈

Anonymkode: 8afb2...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvordan streamer man gjennom dem da? Jeg blir gal 😱🙈

Anonymkode: 8afb2...9f1

Du på koble enhetene sammen gjennom Bluetooth. På forsiden av iPhonen kan du velge AirPlay skjerm. Trykk her og du vil få fram hvilke skjerm du skal vise innholdet på. 

Vi viser feks ofte fram bilder og videoer fra iPhone på TV’n i stua. 

Anonymkode: 8cf25...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte for 12 mnd. Da ble prisen pr mnd 57 kroner. De fleste har vel råd til det? Billigste av alle streamingtjenester vi abonnerer på. Barna og ungdommen er fornøyde med utvalget. Jeg synes også det er mye gøy der. 

Anonymkode: 8b922...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du må ha nyeste utgave av Apple-TV eller liknende. 
vi har for gammel Apple. Må enten oppgradere denne dingsen eller streame via iPad/iPhone 

Anonymkode: 8cf25...737

Vi har samsung smart-TV, og har lastet ned appen på TV’n bare. Har en litt eldre Smart-TV i en anna stue, den funka det ikke å laste ned på, så da måtte vi bare laste ned på x-boxen. Kan lastes ned playstation også. 

Anonymkode: 1694b...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...