Gå til innhold

Lykkelig....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er bare så lykkelig. Har en fantastisk mann, og vi har deilig sex - selv etter mange år sammen. Vi har to flotte og skoleflinke barn, som vi har oppdratt til å bli helt både høflige, snille, smarte osv. Vi har begge gode utdanninger, men jeg jobber bare en liten prosent, siden min mann tjener veldig godt. Vi har alt vi ønsker oss materielt, både et sykt fint hus og nydelig interiør, og en ny hytte på fjellet, med alle fasiliteter. . Hva mer kan man vel ønske seg?

Anonymkode: dfa11...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

At du var ærlig, ellers vet jeg ikke? Forslag?😊😂

Anonymkode: 45887...bfc

Hva mener du?

Anonymkode: dfa11...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ikke som om selvinnsikten er så sterk da, siden du ikke ser ting slik de virkelig er, men overdriver de positive tingene. 

Anonymkode: b13b8...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det virker ikke som om selvinnsikten er så sterk da, siden du ikke ser ting slik de virkelig er, men overdriver de positive tingene. 

Anonymkode: b13b8...46a

Kunne ikke vært mer enig! Sett fler eksempler på dette hvor den ene parten proklamerer at de er såååå lykkelige blablabla, og uken etter har de flyttet fra hverandre. Slår aldri feil! i mens så higer de etter ny bil, ny båt, nye luftstlott for å døyve det de mangler i forholdet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, KellyTaylor said:

Kunne ikke vært mer enig! Sett fler eksempler på dette hvor den ene parten proklamerer at de er såååå lykkelige blablabla, og uken etter har de flyttet fra hverandre. Slår aldri feil! i mens så higer de etter ny bil, ny båt, nye luftstlott for å døyve det de mangler i forholdet sitt.

Det er merkelig å påstå at en fremmed sin påstand om at alt i livet, her og nå, er på plass, vitner om selvbedrag. Synes i grunnen jeg ser enda flere eksempler på folk som leter etter det negative når andre deler det som er positivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke jeg hadde vært lykkelig om jeg måtte leve på andre sine penger. Gjør noe med selvfølelsen, tror jeg 

Anonymkode: 6ed3a...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, beef sister skrev:

Det er merkelig å påstå at en fremmed sin påstand om at alt i livet, her og nå, er på plass, vitner om selvbedrag. Synes i grunnen jeg ser enda flere eksempler på folk som leter etter det negative når andre deler det som er positivt. 

For all del, unner folk at de er lykkelige og har det bra, men dessverre så har jeg selv sett opptil flere innen kort tidsrom gå fra hverandre etter å ha higer etter noe nytt hele tiden. 

Ei var så naut at hun skrev på Facebook og kommuniserte med mannen sin at han var best,  elsker han høyere en himmelen,  ny bil, båt,  hytte m.m, og brått flyttet hun til kameraten hans 2 dager seinere.

Dette er bare ett eksempel! Jo mer man må lufte kjærligheten sin i det offentlige rom, jo mer selvbedrag etter min mening. 

Alle har vi våres meningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra Hi! For de fleste innebærer livet både positive og negative perioder, og man skal definitivt ta vare på lykkefølelsen når man har den. Uavhengig av om den kommer av materielle ting eller følelsmessige ting 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutes ago, KellyTaylor said:

For all del, unner folk at de er lykkelige og har det bra, men dessverre så har jeg selv sett opptil flere innen kort tidsrom gå fra hverandre etter å ha higer etter noe nytt hele tiden. 

Ei var så naut at hun skrev på Facebook og kommuniserte med mannen sin at han var best,  elsker han høyere en himmelen,  ny bil, båt,  hytte m.m, og brått flyttet hun til kameraten hans 2 dager seinere.

Dette er bare ett eksempel! Jo mer man må lufte kjærligheten sin i det offentlige rom, jo mer selvbedrag etter min mening. 

Alle har vi våres meningen

Den tankegangen synes jeg høres trist ut (og veldig norsk). Jeg tenker at det er koselig når andre deler kjærligheten sin i det offentlige rom. Kunne ikke falt meg inn å spekulere i hvorvidt forholdet deres egentlig skranter og at det hele er selvbedrag. Etter å ha vært plaget med alvorlig depresjon i over tre år, er det enda tydeligere for meg hvor viktig det er med fokus på det positive. Og det burde være mest mulig av det i det offentlige rom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint for deg HI😍 Jeg har det på samme måte, men kan egentlig aldri uttrykke det. Dersom jeg sier hvordan vi har det vil folk enten mene at jeg skryter eller lyver fordi det høres for godt ut til å være sant. Så sier egentlig ikke stort, og i hvert fall ikke på facebook😉 Er lykkelig tvers gjennom og er så stolt og glad over alt vi har fått til og hvor vi er i livet. Er takknemlig for hver eneste dag. 

Anonymkode: 3bc5e...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, KellyTaylor skrev:

For all del, unner folk at de er lykkelige og har det bra, men dessverre så har jeg selv sett opptil flere innen kort tidsrom gå fra hverandre etter å ha higer etter noe nytt hele tiden. 

Ei var så naut at hun skrev på Facebook og kommuniserte med mannen sin at han var best,  elsker han høyere en himmelen,  ny bil, båt,  hytte m.m, og brått flyttet hun til kameraten hans 2 dager seinere.

Dette er bare ett eksempel! Jo mer man må lufte kjærligheten sin i det offentlige rom, jo mer selvbedrag etter min mening. 

Alle har vi våres meningen

Helt enig. Bare usikre folk som skryter og lager fasade...

Lar meg ikke lure

Anonymkode: e83bf...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, beef sister skrev:

Det er merkelig å påstå at en fremmed sin påstand om at alt i livet, her og nå, er på plass, vitner om selvbedrag. Synes i grunnen jeg ser enda flere eksempler på folk som leter etter det negative når andre deler det som er positivt. 

det er løyn når noen sier at alt er 100% perfekt... Perfekt fins ikke. 

Anonymkode: e83bf...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Kira skrev:

Kjempe bra Hi! For de fleste innebærer livet både positive og negative perioder, og man skal definitivt ta vare på lykkefølelsen når man har den. Uavhengig av om den kommer av materielle ting eller følelsmessige ting 😊

Tenkte akkurat det samme! Ta vare på lykkelige perioder og nyt de, de fleste opplever både lykke og negative perioder i løpet av et langt liv.

Anonymkode: 16d57...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er bare så lykkelig. Har en fantastisk mann, og vi har deilig sex - selv etter mange år sammen. Vi har to flotte og skoleflinke barn, som vi har oppdratt til å bli helt både høflige, snille, smarte osv. Vi har begge gode utdanninger, men jeg jobber bare en liten prosent, siden min mann tjener veldig godt. Vi har alt vi ønsker oss materielt, både et sykt fint hus og nydelig interiør, og en ny hytte på fjellet, med alle fasiliteter. . Hva mer kan man vel ønske seg?

Anonymkode: dfa11...5f8

En god pensjonsordning? Noe du ikke får hvis mannen din tjener pengene ...

Anonymkode: dfbbd...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint for Deg at du har det bra.

Ikke ta all ære for at barna er som de er. Dere har nok gjort en god jobb, men det handler også om medfødte egenskaper som temperament og iq. Det er mange som er fornøyd med oppdragelsen på de eldste barna, så kommer det et barn til med en helt annen personlighet som får foreldrene til å innse at mye er med barna fra fødselen 😊
 

Et lite tips: spar pensjon privat i tillegg til en gid sparekonto. Selv om samlivet er topp nå, kan de likevel ende med brudd. Da er det lett for at det får store negative konsekvenser for deg uten et godt sikkerhetsnett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...