Anonym bruker Skrevet 18. september 2020 #1 Skrevet 18. september 2020 Hjemme alene med ungene og 16-Ă„ringen har fikset middag. Har besĂžk av en kompis som hjelper han med CV. Kjenner jeg er sĂ„ glad, har strevd gjennom hele grunnskolen med en gutt som aldri fant glede i skole og lĂ„ laaaangt etter alle pĂ„ karakterer. Alltid fĂ„tt hĂžre hva han bĂžr fĂ„ til bedre, mestret ikke vanlige allmennfag. Og nĂ„, pĂ„ videregĂ„ende er han plutselig en av de mest engasjerte, prĂžver Ă„ fĂ„ seg en jobb, lager middag, vasker klĂŠrne sine, streber etter Ă„ bli selvstendig. Er sĂ„ lykkelig i dag. đ  Til alle dere der ute med barn som har lĂŠrevansker eller diagnoser. Ikke gi opp. Plutselig finner de seg til rette, kjenner pĂ„ mestring og finner seg selv. Verdens beste fĂžlelse. Anonymkode: a0664...8ad
Anonym bruker Skrevet 18. september 2020 #2 Skrevet 18. september 2020 NĂ„ begynte jeg Ă„ grine her. Takk for at du deler. â€Â SĂ„ deilig at det har lĂžsnet for han.đDet er sĂ„ vondt nĂ„r barna ikke har det greit. Har en pĂ„ smĂ„skolen som sliter,sĂ„ vet godt hvordan det er. đąNyt kvelden og livet.đ€©â€Â  Anonymkode: 77c60...078
Anonym bruker Skrevet 18. september 2020 #3 Skrevet 18. september 2020 SĂ„ flott! En barndomsvenninne av meg hadde det slik, hun slet seg gjennom det meste, men sĂ„ lĂžsnet det pĂ„ videregĂ„ende Hun har tatt hĂžy utdanning senere, men brukte noen Ă„r etter videregĂ„ende for Ă„ jobbe for Ă„ finne ut hva hun egentlig ville. NĂ„r hun fĂžrst fant ut det, da var det "all in" og hun gjorde det veldig bra og har stortrivdes i jobben hun fikk etterpĂ„. Tror faktisk hun har hatt samme arbeidsgiver i alle Ă„r etterpĂ„ ogsĂ„. MĂ„ vĂŠre veldig deilig for deg Ă„ oppleve at ting lĂžsner for ham Selv er jeg et eneste stort smil - er sÄÄÄÄ forelsket i en flott mann, og fikk snakket litt med ham i dag. FĂžler meg som en ordentlig tenĂ„ring igjen. Krysser fingrene for at det blir noe mer med ham đ„° Anonymkode: 9c4b8...338
Anonym bruker Skrevet 18. september 2020 #4 Skrevet 18. september 2020 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: NĂ„ begynte jeg Ă„ grine her. Takk for at du deler. â€Â SĂ„ deilig at det har lĂžsnet for han.đDet er sĂ„ vondt nĂ„r barna ikke har det greit. Har en pĂ„ smĂ„skolen som sliter,sĂ„ vet godt hvordan det er. đąNyt kvelden og livet.đ€©â€Â  Anonymkode: 77c60...078 Kjenner den fĂžlelsen ja. VĂŠrt sĂ„ mange vanskelige dager, sĂ„ fĂžles helt fantastisk Ă„ kunne rope ut «det blir bedre». Stor klem đ€ HĂ„per du ogsĂ„ kan rope ut det samme om ikke sĂ„ lenge. Anonymkode: a0664...8ad
Anonym bruker Skrevet 18. september 2020 #5 Skrevet 18. september 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: SĂ„ flott! En barndomsvenninne av meg hadde det slik, hun slet seg gjennom det meste, men sĂ„ lĂžsnet det pĂ„ videregĂ„ende Hun har tatt hĂžy utdanning senere, men brukte noen Ă„r etter videregĂ„ende for Ă„ jobbe for Ă„ finne ut hva hun egentlig ville. NĂ„r hun fĂžrst fant ut det, da var det "all in" og hun gjorde det veldig bra og har stortrivdes i jobben hun fikk etterpĂ„. Tror faktisk hun har hatt samme arbeidsgiver i alle Ă„r etterpĂ„ ogsĂ„. MĂ„ vĂŠre veldig deilig for deg Ă„ oppleve at ting lĂžsner for ham Selv er jeg et eneste stort smil - er sÄÄÄÄ forelsket i en flott mann, og fikk snakket litt med ham i dag. FĂžler meg som en ordentlig tenĂ„ring igjen. Krysser fingrene for at det blir noe mer med ham đ„° Anonymkode: 9c4b8...338 SĂ„ godt nĂ„r ting lĂžser seg đ„°Â Anonymkode: a0664...8ad
Himmel og hav Skrevet 18. september 2020 #6 Skrevet 18. september 2020 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hjemme alene med ungene og 16-Ă„ringen har fikset middag. Har besĂžk av en kompis som hjelper han med CV. Kjenner jeg er sĂ„ glad, har strevd gjennom hele grunnskolen med en gutt som aldri fant glede i skole og lĂ„ laaaangt etter alle pĂ„ karakterer. Alltid fĂ„tt hĂžre hva han bĂžr fĂ„ til bedre, mestret ikke vanlige allmennfag. Og nĂ„, pĂ„ videregĂ„ende er han plutselig en av de mest engasjerte, prĂžver Ă„ fĂ„ seg en jobb, lager middag, vasker klĂŠrne sine, streber etter Ă„ bli selvstendig. Er sĂ„ lykkelig i dag. đ  Til alle dere der ute med barn som har lĂŠrevansker eller diagnoser. Ikke gi opp. Plutselig finner de seg til rette, kjenner pĂ„ mestring og finner seg selv. Verdens beste fĂžlelse. Anonymkode: a0664...8ad SĂ„ fint at du deler en solskinnshistorie. Kos deg hele fredagskvelden Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ