Gå til innhold

Kommer dere til å slutte å gi tran til babyene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke aktuelt for meg nå, men jeg ville gitt tran fortsatt, ev. supplert med litt mer D-vit.dråper for å få nok D-vit.

Skal et barn som ammes få nok omega3 så er man helt avhengig av at mor har et optimalt kosthold og får i seg nok omega3 og helst omega3 i balanse med de andre fettsyrene i hennes kropp. Det er ikke mange som får det i dag, da de fleste får i seg for mye av andre fettsyrer og for lite omega3.

Jeg stusser også på måten de legger det frem, med hovedfokus på at morsmelkerstatning inneholder nok. De fleste ammer...

Anonymkode: dff4e...857

Skrevet

Ja, jeg stussa også over overskriftene i media som er ganske misvisende. Vi slutter heller ikke foreløpig ihvertfall. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke aktuelt for meg nå, men jeg ville gitt tran fortsatt, ev. supplert med litt mer D-vit.dråper for å få nok D-vit.

Skal et barn som ammes få nok omega3 så er man helt avhengig av at mor har et optimalt kosthold og får i seg nok omega3 og helst omega3 i balanse med de andre fettsyrene i hennes kropp. Det er ikke mange som får det i dag, da de fleste får i seg for mye av andre fettsyrer og for lite omega3.

Jeg stusser også på måten de legger det frem, med hovedfokus på at morsmelkerstatning inneholder nok. De fleste ammer...

Anonymkode: dff4e...857

Enig med deg! De fleste får for mye omega 6 i forhold til omega 3. skal godt gjøres å få for mye omega 3

Anonymkode: 694c4...184

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...