Gå til innhold

er dere enda forelsket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge har dere vært sammen, å hvor lenge varet forelskelsen?

Anonymkode: b7c19...ae8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 år, like forelsket enda. Sommerfugler i magen hver dag fortsatt🥰

Anonymkode: ddfdb...6ee

Skrevet

Nei 🤔 Gift i 13 år.

Anonymkode: 67bea...220

Skrevet

Vi har vært sammen i 30 år. Forelsket er vi muligens ikke, ikke som i nyforelsket. Ikke vet jeg, det endrer seg jo gradvis. Til noe annet, roligere og dypere?

Skrevet

vært sammen ca 3 år,  like forelska enda ❤️ 

i tidligere forhold gikk forelskelsen over i løpe av første året...

så har vel troffe rett mann denne gangen, for han gir meg sommerfuler i magen daglig :D 

Skrevet

28 år. Forelsket som i får ikke sove, kiler i magen hele tida og klarer ikke tenke på noe annet? Nei. En og annen gang innimellom blusser det opp og vi er nesten nyforelsket igjen en dag eller noen timer. Vi er inderlig glade i hverandre og ser ikke for oss å dele livet med noen andre og vi setter, stort sett, pris på å være sammen. Fniseforelska gikk over ganske fort, noen måneder, tipper jeg. Så ble det som Amandine sier til noe roligere og dypere, en følelse av å ha kommet hjem og høre sammen. 

Skrevet
Akkurat nå, Himmel og hav skrev:

28 år. Forelsket som i får ikke sove, kiler i magen hele tida og klarer ikke tenke på noe annet? Nei. En og annen gang innimellom blusser det opp og vi er nesten nyforelsket igjen en dag eller noen timer. Vi er inderlig glade i hverandre og ser ikke for oss å dele livet med noen andre og vi setter, stort sett, pris på å være sammen. Fniseforelska gikk over ganske fort, noen måneder, tipper jeg. Så ble det som Amandine sier til noe roligere og dypere, en følelse av å ha kommet hjem og høre sammen. 

Det var faktisk veldig godt sagt.

Skrevet
1 time siden, Himmel og hav skrev:

Akkurat sånn har vi det også, det er mer som å komme hjem og føle at man hører til. Og noen ganger hjertet slår litt fortere. Vi har vært sammen i 25 år.

Anonymkode: 4f690...3c1

Skrevet

Sammen i 17 år. Ikke forelsket, men veldig glad i han (stort sett..)

Anonymkode: dd738...91b

Skrevet

Vi har vært sammen i 15 år. Hvorvidt vi er forelsket eller ikke kommer an på om du spør den dagen jeg har lyst til å kverke ham sakte med egne hender eller den dagen jeg synes han er den råeste mannen verden har sett.

😄

Anonymkode: c9934...977

Skrevet

Ja, men vi har ikke vært sammen i mer enn 3 år så det er vel kanskje ikke så rart 😄

Anonymkode: c80ea...380

Skrevet

Sammen i 7 år. Føler meg ikke forelsket. Men har aldri vært det heller tror jeg. Jeg vet rett og slett ikke. Har alltid slitt med sånt er 42 år nå

Anonymkode: 741ee...42f

Skrevet
6 timer siden, Himmel og hav skrev:

Så godt forklart!!Slik har vi også det, en følelse av å ha kommet hjem.

Vi har vært sammen i 13 år.

Anonymkode: 46b52...4d8

Skrevet

Skikkelig forelska etter 18 år. Vi holder hender, kysser og drar på date så ofte vi kan. Hvis vi ikke er sammen resten av livet blir jeg veldig overrasket. Livet uten han hadde vært tomt og trist. 

Anonymkode: 5e04d...128

Skrevet

Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg ble sammen med han, var bare noe som sa meg at det var den riktige tingen å gjøre der og da.
Hadde vært sammen et år før jeg forelsket meg i han for første gang.
Siden har jeg gjort det igjen og igjen og igjen....

Vi har nå vært sammen i 23 år, gift i 18 år og har 3 barn...

Skrevet (endret)
11 timer siden, Himmel og hav skrev:

For en fantastisk beskrivelse av kjærlighet💞

Endret av Hengebukksvinet
Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

hvor lenge har dere vært sammen, å hvor lenge varet forelskelsen?

Var forelsket i fra vi kom sammen og til min mann døde. 7 år.

Anonymkode: 0ea1a...5bc

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Var forelsket i fra vi kom sammen og til min mann døde. 7 år.

Anonymkode: 0ea1a...5bc

❤❤

Anonymkode: 741ee...42f

Skrevet
19 timer siden, Himmel og hav skrev:

En god beskrivelse! 

Jeg har kjent mannen min i snart 40 år, og sammen med ham de siste 20. Det er dager jeg ønsker ham dit pepper'n gror, men fy flate så upraktisk! De andre dagene er det en slags dyp inderlighet. Vi har lov hverandre i "gode og onde dager" og det står vi ved. 

Anonymkode: 7012f...742

Skrevet

Nei. Sammen 20 år og vi har problemer mannen ikke tar på alvor. Han er dårlig på kommunikasjon og ga meg aldri den tryggheten jeg sårt trengte i starten av forholdet. Jeg ser nå at vi kom litt skeivt ut tidlig, vi var kanskje rett og slett ikke modne nok.

Jeg er forelsket i en annen mann og han i meg. Det var eg helt ny opplevelse å være magnetisk tiltrukket av et annet menneske. Om alle har det sånn når de er forelsket har jeg aldri vært det før. Den mest intense følelsen tror jeg ikke systemet mitt hadde taklet å ha alltid, men jeg er definitivt forelsket enda, men vi kan jo ikke være sammen da.

Anonymkode: 43356...dd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...