Gå til innhold

Noen her som misliker bursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som blir glad viss folk glemmer dagen for du ikke liker oppmerksomheten osv

Anonymkode: e5591...6b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er varierende hvor mye jeg gruer meg, men jeg gruer meg nok alltid litt. I fjor gruet jeg meg en hel del, i år har jeg ikke tenkt så mye på det - ikke ennå i hvert fall. Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det å ha bursdag; kunne ikke falt meg inn å minne folk på at dagen kommer f.eks., jeg har ingen drøm om mange lykkeønskinger og masse oppmerksomhet, men jeg hadde slettes ikke blitt glad hvis mine nærmeste hadde glemt bursdagen min. Jeg inviterer hverken til bursdagsfeiring eller annet, da, så sånn sett kunne jeg bare ha takket meg selv dersom jeg ble glemt. 

Skrevet
55 minutter siden, beef sister skrev:

Det er varierende hvor mye jeg gruer meg, men jeg gruer meg nok alltid litt. I fjor gruet jeg meg en hel del, i år har jeg ikke tenkt så mye på det - ikke ennå i hvert fall. Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det å ha bursdag; kunne ikke falt meg inn å minne folk på at dagen kommer f.eks., jeg har ingen drøm om mange lykkeønskinger og masse oppmerksomhet, men jeg hadde slettes ikke blitt glad hvis mine nærmeste hadde glemt bursdagen min. Jeg inviterer hverken til bursdagsfeiring eller annet, da, så sånn sett kunne jeg bare ha takket meg selv dersom jeg ble glemt. 

Er det på grunn av lite venner? 

Anonymkode: 3de12...120

Skrevet

Jeg er ikke glad i egen bursdag. For meg så er det endag for nær familie, ikke endag jeg skalbli bombadert med mldfra folk jeg har lite eller ingen kontakt med i hverdagen. Så jeg har alltid friden dagen på jobb og jeg har ikke bursdagen,in på facebook. Mine nære husker den, det blir kaffe og kake endag det passer for oss. 

Jeg har aldri likt å være i sentrum av noe og skal jeg være i sentrum av noe så liker jeg å avgjøre det selv. Jeg har maneg venner og mye familie, så det er ikke pga at jeg ikke har noen å feire den med. Jeg bare liker ikke dager eller ting der jeg er sentrum og det skal lages ett styr. 

Anonymkode: ed743...446

Skrevet
3 hours ago, Anonym bruker said:

Er det på grunn av lite venner? 

Nei? 

Skrevet
4 timer siden, beef sister skrev:

Nei? 

Syns bare det er rart... Skaper vel mer oppmerksomhet å skjule sånt? 

Skrevet
30 minutes ago, Anonym bruker said:

Syns bare det er rart... Skaper vel mer oppmerksomhet å skjule sånt? 

Jeg unnlater å snakke om bursdagen min, jeg skjuler den ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...