Anonym bruker Skrevet 18. september 2020 #1 Skrevet 18. september 2020 Har noen av dere noen gang hatt sex med barnets far etter dårlig brudd eller helt uten og tenke på det? Her skjedde det, Vi skulle bare gå innom vanlig rutine og legge rutine, siden vi ikke sammerbeider eller har noe kommunikasjon så fatter jeg ikke hvordan dette skjedde helt😳 Vi har alltid sammerbeidet dårlig og kranglet. Fust va det helt stille og fokus på barnet vårt etter vi la henne eller han la henne siden han skal snart ha barnet øve seg. Etter vert begynte vi og snakke om mye forskjellig var nesten som vi glømte alt drite vi har vært gjennom. Også sa det pang så endte vi med og ha sex.. på et nøtteskall gikk det haha. Anonymkode: b34ca...36f
Anonym bruker Skrevet 18. september 2020 #2 Skrevet 18. september 2020 På et nøtteskall gikk det? Ok Anonymkode: 216e0...a82
Anonym bruker Skrevet 18. september 2020 #3 Skrevet 18. september 2020 Nøtteskall? Da er dere vel ikke helt ferdige med hverandre? Siden han må øve på legging tenker jeg barnet er veldig ungt- og at dere er unge? Var bruddet en gjennomtenkt prosess? Anonymkode: 3bab4...622
Anonym bruker Skrevet 18. september 2020 #4 Skrevet 18. september 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nøtteskall? Da er dere vel ikke helt ferdige med hverandre? Siden han må øve på legging tenker jeg barnet er veldig ungt- og at dere er unge? Var bruddet en gjennomtenkt prosess? Anonymkode: 3bab4...622 Vi har vært nesten 2 år med full krangel, og rettsak, og advokater her og der. Men vi er helt ferdige med hverandre, men dette skjedde helt ut av det blå. Vi er begge 23, Vi har aldri vært sammen, vi har bare vert gode venner før jeg ble gravid. Anonymkode: b34ca...36f
Anonym bruker Skrevet 18. september 2020 #5 Skrevet 18. september 2020 hadde jeg ikke gjort om jeg fikk betalt for det en gang 😷 😂 men nå var jeg helt ferdig med han flere mnd før jeg flyttet ut... Anonymkode: ca3ae...2d3
Anonym bruker Skrevet 18. september 2020 #6 Skrevet 18. september 2020 Jeg håper dere brukte beskyttelse slik at det ikke blir flere barn ut av dette? Er det du som har uttalt tidligere at du planlegger at far ikke skal være en del av barnets liv, men hvor retten har pålagt deg å samarbeide med far? Anonymkode: 29302...aba
Anonym bruker Skrevet 18. september 2020 #7 Skrevet 18. september 2020 Jeg forlot faren til sønnen min fordi jeg foraktet ham, tålte ham ikke lengre og fikk frysninger om han bare så på meg, så NEI, har aldri og kommer aldri til å havne i senga med ham. Æsj 🤭 Anonymkode: e28cf...0b4
Anonym bruker Skrevet 18. september 2020 #8 Skrevet 18. september 2020 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg forlot faren til sønnen min fordi jeg foraktet ham, tålte ham ikke lengre og fikk frysninger om han bare så på meg, så NEI, har aldri og kommer aldri til å havne i senga med ham. Æsj 🤭 Anonymkode: e28cf...0b4 😂Det var det jeg og sa helt til det skjedde heilt ut av det blå Anonymkode: b34ca...36f
Anonym bruker Skrevet 18. september 2020 #9 Skrevet 18. september 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vi har vært nesten 2 år med full krangel, og rettsak, og advokater her og der. Men vi er helt ferdige med hverandre, men dette skjedde helt ut av det blå. Vi er begge 23, Vi har aldri vært sammen, vi har bare vert gode venner før jeg ble gravid. Anonymkode: b34ca...36f Stakkars barn. Håper dere brukte beskyttelse. Anonymkode: 3bab4...622
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #10 Skrevet 19. september 2020 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Stakkars barn. Håper dere brukte beskyttelse. Anonymkode: 3bab4...622 På hvilken måte blir det synd på barnet av at hans/hennes foreldre har sex? Anonymkode: b01c5...513
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #11 Skrevet 19. september 2020 20 hours ago, Anonym bruker said: Jeg håper dere brukte beskyttelse slik at det ikke blir flere barn ut av dette? Er det du som har uttalt tidligere at du planlegger at far ikke skal være en del av barnets liv, men hvor retten har pålagt deg å samarbeide med far? Anonymkode: 29302...aba Garantert. Og ordet barnefar bør aldri kombineres med ordet sex..bækk Anonymkode: c13ad...87c
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #12 Skrevet 19. september 2020 Ja. Jeg har det. Har barn med 2 forskjellige og har hatt sex med begge etter bruddene 🙄 Anonymkode: 19d29...221
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå