Gå til innhold

Gå fra leder jobb til "vanlig" jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gått frivillig fra lederansvar til "vanlig " jobb her? Hvordan var det? 

Anonymkode: 738ea...b67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen har. Beste valget han har tatt, kan endelig sove om natten. Slipper timesvis med jobb om kvelden, konstant press rundt resultat  og 3000 Mail i innboksen 👌🏻

Anonymkode: 9a885...a5e

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mannen har. Beste valget han har tatt, kan endelig sove om natten. Slipper timesvis med jobb om kvelden, konstant press rundt resultat  og 3000 Mail i innboksen 👌🏻

Anonymkode: 9a885...a5e

Høres ut som en drøm 

Anonymkode: 738ea...b67

Skrevet

Jeg gjorde det for et par år siden. Beste valget jeg har gjort også. Elsket personalansvaret, hatet mange andre ting. Fikk alt for dårlig betalt fir all dritten jeg måtte stå i. 

Anonymkode: 192b2...ad9

Skrevet

Ja, jeg gjorde det. Orket ikke lederansvaret når jeg fikk barn. Beste avgjørelsen jeg har tatt. Så deilig med en jobb hvor jeg bare kan slippe det jeg har i hendene når klokken blir 4 og bare gå hjem uten å ofre jobben en eneste tanke, og å kunne ha ferie og fri uten at noen fra jobb krever noe fra meg. 

Anonymkode: 527ff...0e4

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg gjorde det. Orket ikke lederansvaret når jeg fikk barn. Beste avgjørelsen jeg har tatt. Så deilig med en jobb hvor jeg bare kan slippe det jeg har i hendene når klokken blir 4 og bare gå hjem uten å ofre jobben en eneste tanke, og å kunne ha ferie og fri uten at noen fra jobb krever noe fra meg. 

Anonymkode: 527ff...0e4

Litt på siden, men fy, som jeg egentlig misunner deg som bare kan gå kl 16 og glemme jobben helt til neste dag. Glemme jobben kan jeg kun gjøre noen uker om sommeren. 

Anonymkode: 34711...217

Skrevet

Jeg gjør de det for ett år siden. Beste avgjørelsen jeg har tatt vi mitt liv. Har fått overskuddet tilbake, sexlysten tilbake så det holder, og mannen min sier han har fått seg en helt ny kone etter at jeg byttet jobb. 

Anonymkode: df930...efc

Skrevet

Ja, jeg har gjort det.

Gikk fra en 100% stilling som leder, som jo utgjorde mye mer enn 100%, til en 70% stilling "på gulvet". I den fasen jeg var i livet, med små barn, var det absolutt et godt valg.

Problemet var at jeg ble syk når yngste datteren min var 1,5 år, og jeg endte på aap, med 70% stilling på gulvet som grunnlag for utregningen av aap. Det ble en litt vel stor overgang i lønn fra hva jeg hadde som leder og det ble noen tøffe år økonomisk.

Anonymkode: ecf3f...7f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...