Anonym bruker Skrevet 17. september 2020 #1 Skrevet 17. september 2020 Hei! Har en sønn som nylig har fått ADHD diagnose. Vi har fått tilbud om foreldre kurs, det blir fint. Ønsker også å lese oss litt opp. Har du tips til fine bøker som «de utrolige årene» eller andre som kan være aktuelle? Trenger ikke være en bok om ADHD, men kanskje en bok om barneoppdragelse, barn med utfordringer eller andre aktuelle bøker. Tips mottas med stor takk Anonymkode: 63370...4a6
Anonym bruker Skrevet 17. september 2020 #2 Skrevet 17. september 2020 Har ditt barn utfordringer og isåfall hvilke? Det er den veien å gå for barn e forskjellige.... mitt barn sliter med konsentrasjon og forståelse i mattefag og tall f eks. Da har jeg både kjøpt og lånt bøker om det, og fått hjelp på skolen med ppt for tilrettelegging Anonymkode: b4e0c...05a
Barbalamma Skrevet 17. september 2020 #3 Skrevet 17. september 2020 https://www.haugenbok.no/Fagboeker/Spesialpedagogikk/Fra-uro-til-ro/I9788205534902?gclid=CjwKCAjwkoz7BRBPEiwAeKw3q5L_TEn_JQYhHUkZeRfP8BYCs5iJlhhfTNW--RwiE33FN710pB9-IxoC5CwQAvD_BwE Kanskje denne er noe?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2020 #4 Skrevet 17. september 2020 Takk for tips, dette er bok for lærere. Ønsker å lese mer om familielivet. Hvordan ivareta barnet, men også søsken. Ikke sikkert det finnes en sånn type bok. Har googlet meg fram til noen som kanskje er aktuelle. Kanskje noen her inne har lest de Anonymkode: 63370...4a6
Anonym bruker Skrevet 17. september 2020 #5 Skrevet 17. september 2020 Det finnes en serie med brosjyrer du kan spørre etter på BUP, tror det er 12-14 stykker. En av dem går på søsken. De er veldig fine. Anonymkode: fb5ce...797
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå