Gå til innhold

Bordsetting i bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt tips. Tenker på hestesko, evnt "gaffel" eller hva det kalles, da det blir en del gjester. Men blir litt utfordringer med "hovedbordet", da det blir vanskelig å få meg og brudgommen i midten, om vi skal ha alle som "hører til" ved det bordet. Men kanskje det er andre måter å gjøre det på enn akkurat hvordan jeg har tenkt (som er brudepar, foreldre, besteforeldre ved hovedbord). Hvordan gjorde dere det? 

Anonymkode: f6860...4a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde runde bord. Og sammen oss, på vårt bord satt forlovere med partnere. Foreldre og besteforeldrene satt på hver sine bord.

Anonymkode: b2a28...0e7

Skrevet

Runde bord med en kohort ved hvert bord er enklest.

Anonymkode: 11ce3...511

Skrevet

Det kommer helt an på når bryllupet skal være.

Noen planlegger det der et år i forveien, og ikke sikkert man behøver å tenke så mye på smittevern da, andre bare kort tid før.

Er bryllupet snart ville jeg ha satt et langbord langs den ene siden av lokalet hvor brudeparet, deres foreldre og forlovere satt.
I resten av lokalet ville jeg hatt mindre bord (helst runde) hvor de forskjellige delene av familien satt.
For eksempel tante Gry og onkel Hans, og deres barn ved det ene bordet og så videre..

Anonymkode: a7baf...fbc

Skrevet

Det er fortsatt lenge til bryllupet, så jeg ser for meg at vi kanskje ikke trenger å ta de samme smittevernshensynene som i dag. 
Runde bord er det ikke på det lokalet vi har booket, så det utgår. Det må i såfall bli firkantede. Det kan jo være en mulighet, men ser for meg at det kan bli litt... Usosialt? 

Anonymkode: f6860...4a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...