GÃ¥ til innhold

Hva skjer😳

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært utadvent og den som «tar ordet», men noe har skjedd.Jeg vet ikke om det er fordi jeg er sliten eller hva det er.

Jeg jobber med mye mennesker og det går fint på jobb, men med en gang det er noe utenom blir jeg helt satt ut.

Feks. Det var et todagers kurs jeg skulle på.Jeg gikk å gruet meg til det i flere dager før og dagen det skulle begynne fikk jeg helt panikk og bare gråt!Jeg kom meg på kurset, men jeg måtte « ta meg selv i nakken».Er plutselig blitt redd, redd for å dumme meg ut, redd for hva andre tenker.

Samme er det når jeg må handle på matbutikk.Jeg kjører ekstra runde om det er mye folk, spesielt hvis det er flere jeg kjenner.

Jeg føler at det tørner for meg snart.Er jeg alene?

Anonymkode: 2b16a...af8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har og blitt sånn. Ikke plutselig, men gradvis over flere år. Før hadde jeg ingen problemer med å holde foredrag og undervisning for mange - nå dør jeg av tanken. Hva kan man gjøre? 

Anonymkode: ac210...356

Skrevet

Du er nok ikke alene, det er (dessverre) bare veldig få som snakker om det. Uansett er det lurt å komme seg til legen for henvisning til psykolog kjapt, eller ringe en privat om du har råd i og med at det blir verre og verre. 

Ønsker deg masse lykke til. Håper du blir raskt kvitt det :)

Anonymkode: 51828...d15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...