Gå til innhold

Dårlig gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En i familien, enten mannen eller en av tenåringene har gått i skapet og stjålet mitt private godteri. Det er ikke første gangen. Alle  nekter. Er det dårlig gjort å sprøyte inn et stoff som smaker grusomt i noe sjokolade og legge ut som agn?

Anonymkode: b8a75...a58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du helt idiot?

Anonymkode: 499c4...c5e

Skrevet

Herregud.... 

Anonymkode: 9a388...f6b

Skrevet

Det er vel mer dårlig gjort å ta tingene dine. Men dere har nådd et totalt rock bottom av kommunikasjonssvikt og dårlig tillit hvis du føler at dette er eneste måten å få folk til å innrømme en feil på...

Skrevet

En problemstilling jeg bare ikke klarer å skjønne at man har i en familie! 

Du får begynne å gjemme "ditt private godteri" i nattbordskuffen under sexleketøyet,  så ser du om det får ligge i fred der. Tenker at i allefall tenåringen skal være innmari godtesyk før han går dit og henter 🤭

Og ja, helt idiot å sprøyte ting inn i maten! Kjøp heller ting du vet de ikke liker så godt. (Det gjør jeg når jeg har lyst å ha ting for meg selv 😁 - men ligger fortsatt så alle kan ta da, vel og merke ) 

Anonymkode: 5f885...d20

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

En problemstilling jeg bare ikke klarer å skjønne at man har i en familie! 

Du får begynne å gjemme "ditt private godteri" i nattbordskuffen under sexleketøyet,  så ser du om det får ligge i fred der. Tenker at i allefall tenåringen skal være innmari godtesyk før han går dit og henter 🤭

Og ja, helt idiot å sprøyte ting inn i maten! Kjøp heller ting du vet de ikke liker så godt. (Det gjør jeg når jeg har lyst å ha ting for meg selv 😁 - men ligger fortsatt så alle kan ta da, vel og merke ) 

Anonymkode: 5f885...d20

Det lå i nattbordet. Vi liner stort sett det samme og jeg har ikke sexleketøy.

Tenker ikke sprøyte inn noe farlig. Bare vondt.

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

En i familien, enten mannen eller en av tenåringene har gått i skapet og stjålet mitt private godteri. Det er ikke første gangen. Alle  nekter. Er det dårlig gjort å sprøyte inn et stoff som smaker grusomt i noe sjokolade og legge ut som agn?

Synes ikke du er spesielt kreativ... 

Anonymkode: 75835...bb4

Skrevet

Du høres ut som en fryd å leve med

Anonymkode: 0f97d...94e

Skrevet

Haha slikt skjer her også når jeg har kveldsvakt eller natt. Enten så kjøper du inn mer eller legger alt godteri i en frossen grønnsakspose og legger det i fryseren eller gjemmer det i grønnsaksskuffen. 

Skrevet

Regner med det er du som bor hjemme hos foreldrene dine og synes lillesøstera di er utskjemt. 

Anonymkode: 9aa65...7a3

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det lå i nattbordet. Vi liner stort sett det samme og jeg har ikke sexleketøy.

Tenker ikke sprøyte inn noe farlig. Bare vondt.

Hva med å låse døra til rommet ditt, det må jo være det enkleste og mest effektive

Anonymkode: 35bb8...f22

Skrevet

Privat godteri finnes ikke, finneren er vinneren. 

Skrevet
Akkurat nå, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Haha, nå så jeg deg for meg i butikken 😁

Skrevet
1 time siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

I mitt hus får ikke folk forsyne seg med hva de vil til enhver tid. 

Anonymkode: 4daa4...24d

Skrevet

Hva med å låse døra til rommet ditt, det må jo være det enkleste og mest effektive

Tror ikke mannen hadde satt så stor pris på låst dør. Ungene er tenåringer og det kunne ikke falt meg inn å snoke på rommene deres etter snop. Det haddetross alt vært værre.

Skrevet

Tror ikke mannen hadde satt så stor pris på låst dør. Ungene er tenåringer og det kunne ikke falt meg inn å snoke på rommene deres etter snop. Det haddetross alt vært værre.

Skrevet

Ditt hus? Bor du alene?

Anonymkode: 95cb4...136

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ditt hus? Bor du alene?

Anonymkode: 95cb4...136

Jeg eier huset alene, så det er mitt. 

Skrevet

Hvorfor privat godteri da?

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke i mitt heller. Men vi har likevel ikke privat godteri.. 

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg eier huset alene, så det er mitt. 

Jeg skjønner meg ikke på deg. Vitsen med å være så jævelig? Eller tulle/provosere. Skjønner ikke tankegangen. Klarer du ikke å gjemme ditt private godteri i veska ? 

Anonymkode: 7229d...185

Skrevet

Putt det i toalettmappe din da, eller i esken der du har bind og tamponger. Problem løst om du har sønner. Putt det på vaskerommet i en egen beholder under skittentøyskurven problem løst🤣

Skrevet
1 minutt siden, Juliea Ruler skrev:

Putt det i toalettmappe din da, eller i esken der du har bind og tamponger. Problem løst om du har sønner. Putt det på vaskerommet i en egen beholder under skittentøyskurven problem løst🤣

Jeg har jenter som ofte vasker tøy. Låst skrin eller barskapet er eneste fornuftige oppbevaringsplasser jeg kommer på.

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner meg ikke på deg. Vitsen med å være så jævelig? Eller tulle/provosere. Skjønner ikke tankegangen. Klarer du ikke å gjemme ditt private godteri i veska ? 

Anonymkode: 7229d...185

Du vet fryktelig mye om meg basert på ett innlegg? Jeg spiser ikke godteri, så jeg har ikke noe å gjemme. Jeg forstår derimot ts sin frustrasjon. Private ting skal få ligge i fred, samme om det er godteri eller sexleketøy. 

Skrevet

Skaff deg en boks med hengelås. Nøkkelen har du alltid med deg i veska. Problem solved! 😄 

(PS. Ikke kjøp hengelås med kode, noen kan ha sånn tålmodighet at de gidder å prøve alle kodene 😉 )

Anonymkode: 486b4...e24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...