Gå til innhold

Noen som har hatt korona her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke jeg, men broren min. Begynte med halsvondt, så en lett forkjølelse med ett par dager med feber. Og han var ekstremt slapp.

Anonymkode: 556e6...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke jeg, men broren min. Begynte med halsvondt, så en lett forkjølelse med ett par dager med feber. Og han var ekstremt slapp.

Anonymkode: 556e6...311

Takk for svar. 

Anonymkode: 5f687...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vondt i hodet en kveld. Svettet noe voldsom en natt (tror jeg hadde litt feber, for hadde litt frostrier også), så tre dager med hoste og ferdig. Jeg løp en mil med korona i kroppen, så du trenger på ingen måte å være døden nær selv om du får viruset😉

Jeg kjenner flere som har hatt det, og de sier det samme; hodepine, lett feber og litt hoste/ halsvondt. Jeg kjenner nå 10 stk som har hatt det, alle har vært lett syke. 

Anonymkode: fc6a8...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meg, men har mange kollegaer som har hatt det. Noen mistet bare smaks og luktesansen, andre fikk feber, sår hals, tett nese og muskelvondt og én fikk alle symptomene pluss tungpustet. 

Anonymkode: 94fde...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To på jobben har hatt. Den ene var ganske dårlig i en uke med feber, vondt i hals, hodepine og hoste. Kom seg raskt etter den uka. Den andre hadde knapt nok symptomer i det hele tatt, hun ble bare testet fordi en i husstanden testet positivt. Hun sa at det var knapt så hun merket noen symptomer i det hele tatt, hadde det ikke vært for alt fokus på corona hadde hun ikke tenkt på det en gang. Svigerfar hadde corona ved påsketider, han hostet kraftig, fikk høy feber og ble veldig dårlig. Ble forvirret, dehydrert, slapp og tungpustet og ble lagt inn på sykehus noen dager, men ble bra igjen. 

Anonymkode: 10869...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...