Gå til innhold

Er det noen her som har sett noen av Chicago seriene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Chicago Fire
Chicago PD
Chicago Med

Og kan fortelle litt hva du synes?

Jeg har sett litt klipp på youtube og de ser veldig bra og spennende ut, men det er vel det beste som blir lagt ut der. Så lurer på om noen her har sett de og kan anbefale meg å begynne på de, eller om de ikke er verdt det, er jo endel sesonger hvis jeg skal se alle tre. Jeg er som regel ikke så glad i sykehusserier, men ser at alle tre seriene går litt i hverandre, så må kanskje se den og for å få med alt?

Anonymkode: 5c84c...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker sykehusserier og har sett Med. Jeg likte den godt selv om noen av karakterene gikk meg litt på nervene mot slutten.

Anonymkode: a4423...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg elsker sykehusserier og har sett Med. Jeg likte den godt selv om noen av karakterene gikk meg litt på nervene mot slutten.

Anonymkode: a4423...dde

Haha, hvem var irriterende? Favorittkarakteren din da?

Hi

Anonymkode: 5c84c...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Haha, hvem var irriterende? Favorittkarakteren din da?

Hi

Anonymkode: 5c84c...922

Skulle spørre hvem som var favorittkarakteren din?

Hi

Anonymkode: 5c84c...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha, hvem var irriterende? Favorittkarakteren din da?

Hi

Anonymkode: 5c84c...922

Nå er det en stund siden, og jeg er dårlig med navn, men han med rødt hår er irriterende. Jeg har ikke en favorittkarakter, men har sansen for Charles (han som er psykriater), April og han mørkhårede legen med den rike faren.

Anonymkode: a4423...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett Med og Fire. Prøvde meg på PD også men den fenget ikke av en eller annen grunn. Liker de to andre veldig godt (Kelly alene er verdt å se Fire for 😄, men det er en ensemble serie, mange fine karakterer). I Med liker jeg Dr. Choi og Dr. Charles. Det er jo litt kult at handlingene går litt i hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Leeloo76 skrev:

Jeg har sett Med og Fire. Prøvde meg på PD også men den fenget ikke av en eller annen grunn. Liker de to andre veldig godt (Kelly alene er verdt å se Fire for 😄, men det er en ensemble serie, mange fine karakterer). I Med liker jeg Dr. Choi og Dr. Charles. Det er jo litt kult at handlingene går litt i hverandre.

Kelly er han mørkhårede løytnanten, ikke sant? Veldig fin, fin han andre løytnanten og 😍 Du har rett i at det er verdt å se bare pga det 😁 Han ene mørkhårede detektiven i PD fenger meg på den måten og 😍 haha. Så det er ensembele serier ja, så ingen hovedpersoner?, det skulle man ikke tro ut fra youtube, der er det mye de samme som går igjen. Krysser seriene mye i hverandre, at f.eks skuespillere fra Fire er med i Med og PD, og omvendt?

Hi

Anonymkode: 5c84c...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kelly er han mørkhårede løytnanten, ikke sant? Veldig fin, fin han andre løytnanten og 😍 Du har rett i at det er verdt å se bare pga det 😁 Han ene mørkhårede detektiven i PD fenger meg på den måten og 😍 haha. Så det er ensembele serier ja, så ingen hovedpersoner?, det skulle man ikke tro ut fra youtube, der er det mye de samme som går igjen. Krysser seriene mye i hverandre, at f.eks skuespillere fra Fire er med i Med og PD, og omvendt?

Hi

Anonymkode: 5c84c...922

Det er jo på en måte de ulike teamene som er «hovedpersonen», brannstasjonen i Fire og sykehusavdelingen i Med. Enkelte følges tettere enn andre, men synes ikke det er den typiske én eller to hovedpersoner. Med er ganske lik de fleste andre sykehusseriene jeg har sett. Det krysser en del, men ikke verre enn at man ikke trenger å se alle seriene for å følge handlingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker med og pd, men fire har ikke fenga meg så den ga jeg fort opp. Med de to andre seriene er absolutt verdt å se! ihvertfall pd 👍

Anonymkode: 1a3f3...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/16/2020 at 11:21 AM, Anonym bruker said:

Chicago Fire
Chicago PD
Chicago Med

Og kan fortelle litt hva du synes?

Jeg har sett litt klipp på youtube og de ser veldig bra og spennende ut, men det er vel det beste som blir lagt ut der. Så lurer på om noen her har sett de og kan anbefale meg å begynne på de, eller om de ikke er verdt det, er jo endel sesonger hvis jeg skal se alle tre. Jeg er som regel ikke så glad i sykehusserier, men ser at alle tre seriene går litt i hverandre, så må kanskje se den og for å få med alt?

Anonymkode: 5c84c...922

Sett bare Fire :) Likte den utrolig godt :)

Anonymkode: 3cdc0...fd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...