Gå til innhold

Tatt ut spiralen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tok ut spiralen samme dag jeg skulle ha mens. Fikk en svak blødning 2-3 dager ( pleide å ha vanlig mens med spiral). Og testet positiv nøyaktig to uker etter uttak. Trodde ikke det skulle være mulig...

Anonymkode: b2499...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tok ut spiralen samme dag jeg skulle ha mens. Fikk en svak blødning 2-3 dager ( pleide å ha vanlig mens med spiral). Og testet positiv nøyaktig to uker etter uttak. Trodde ikke det skulle være mulig...

Anonymkode: b2499...532

Jeg fikk litt rød/brun utflod etter den ble fjernet. Legen sa at det var vanlig fordi man roter oppi der og tangen kan klype litt osv. Men ikke fått mensen enda. Har hatt mensensmerter 5-6 dager etter jeg tok den ut. Men fikk ikke mensen. 

Anonymkode: 19062...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jo avhenge av når i syklusen den ble fjernet. Tok du den ut når du egentlig skulle hatt mensen, kan det fort gå en måned.

Anonymkode: 2369d...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk det med en gang. Tok ut spiralen midt i syklusen, men blødde litt samme dag, men tenkte det bare var pga at det hadde blitt sår når den ble fjernet. Men blødningene økte bare, så hadde blødninger i tre dager etter jeg tok den ut. 

Så nå er jeg spent på når eggløsning egentlig blir. Forrige gang jeg tok ut spiralen ble jeg gravid innen et par uker, så jeg er spent på hvordan det blir denne gangen. 

 

Anonymkode: 331d6...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...