Gå til innhold

Når er det snart jul igjen, folkens


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bestilt første julegaven i kveld jeg :)

Blir ikke jul for svigerfar om han ikke får kalender til å henge på kjøkkenet med bilder av ungene. Eldste er 19 år (snart 20) og har flyttet hjemmefra, og svigerfar har fått kalender med bilder fra han var baby. Spør jeg hva han ønsker seg så svarer han "Får jeg ikke kalender i år?"

40% på Fotoknudsen nå så bare å ordne først som sist :)

 

Anonymkode: 3dce2...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg så sykt🥰🤶🎅🎄🎁!

Jeg håper og tror at julefeiringen vår skal bli slik den har vært de siste 18 årene, det på tross av den rare tiden vi befinner oss i akkurat nå. Vi må bare holde oss friske😷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten ferdig med en julekalender. Er halvveis med to. Og så vidt startet med siste. 4 barn, mange pakker! 

Er ferdig med min søsters og et barn når det gjelder selve julegaven. Mangler da 5 barn og min mor. 

 

Anonymkode: 264d9...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha! Jeg har pakket inn julegaver i kveld! 😅 Det er helt sant. Jeg hadde lyst til å sette på julemusikk også, men resten av familien hadde lagt seg og jeg ville ikke vekke dem...

Anonymkode: 0f606...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til jul!

vi skal prøve å lage litt nye tradisjoner i familien. Det har vært så mye pakker og vi har alle så mye ting. Ungdommene ønsker seg ikke noe og attpåklatten har altfor mye leker etter å ha arvet fra tanter som rydder!

 

så storfamilien har blitt enige om å Fokusere på opplevelser sammen (selvsagt følges koronaregler! 

Anonymkode: 0de99...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke snart jul. Over tre mnd til er ikke snart.

Jeg har startet med julegaver og planlagt hvor vi skal være, men det er for å være ute i god tid, og ikke fordi at julen er like rundt hjørnet.

Anonymkode: fa91f...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

99 dager igjen i dag❤ Gleder meg veldig til jul, og syns 3 mnd går fort! Vi feirer jul med kun barn, svigerbarn og barnebarn (bruker å være alt fra 6 til 11 stk), og de er vår omgangskrets i det daglige og, så feiringen går nok som normalt. Elsker denne tida vi nå går i møte. Kjøpe julegaver (det gjør jeg gjerne året rundt), planlegge, forberede, se at det blir mer og mer juleting i butikkene og bare glede seg til alt det som kommer❤

Anonymkode: 500b9...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Datteren min elsker desember. Så vi gleder oss. Målet er ikke julaften i grunn, men hele stemningen i desember. 
 

I fjor opplevde datteren min, som nå er 12, for første gang at den helt store julestemningen ikke kom på julaften. Jeg håper den er tilbake i år. Hun må bare vri forventningene litt fra barnlig glede til ungdommelig glede, og det kan ta noen år 😊

Anonymkode: 75e9f...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, KellyTaylor skrev:

Elsker å pynte ute til jul og inne så står valget mellom ekte eller faketre?  

Dette lurer jeg også på i år.. Her står treet fra 1 des til 2 juledag i år om vi velger plast. Jeg har litt lyst på ekte men da blir det ikke like lenge.. Hmm valgets kval 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jula er Ok. Men veldig kjerring å hause opp jula. Overfokus på jul, lenge før er så utrolig slitsomt!!

Anonymkode: 1d616...b35

Jeg er skikkelig kjerring😁 Favoritten er jula, så jeg tenker på den året rundt. Har vært sånn siden jeg var lita. Men jeg hauser ikke bare opp jula! Påske, 17.mai, sankthans og halloween blir og betydelig markert, og forberedt med lengsel og glede. Første vinterdag og første sommerdag blir markert, og første snøen er grunnlag for å vekke unger hvis den kommer om natta. Den første snøen er magisk!

Anonymkode: 500b9...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jula er Ok. Men veldig kjerring å hause opp jula. Overfokus på jul, lenge før er så utrolig slitsomt!!

Anonymkode: 1d616...b35

Sure og negative folk er slitsomt. 😫🤶🎅🤶🤶🤶🤶🤶🤶🤶

Anonymkode: 1cdd3...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jula er Ok. Men veldig kjerring å hause opp jula. Overfokus på jul, lenge før er så utrolig slitsomt!!

Anonymkode: 1d616...b35

Så ungdommelig og fresht å ikke glede seg for tidlig ❤️

Anonymkode: 75e9f...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Dette lurer jeg også på i år.. Her står treet fra 1 des til 2 juledag i år om vi velger plast. Jeg har litt lyst på ekte men da blir det ikke like lenge.. Hmm valgets kval 

Fikk tak i et nyhogd tre i fjor og det stod fra 7.des til 1.1. Drysset litt på slutten, så ille helt gæli med ekte edelgran.  

Hatt fake i mange år men så er det noe med lukten av ekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, KellyTaylor skrev:

Fikk tak i et nyhogd tre i fjor og det stod fra 7.des til 1.1. Drysset litt på slutten, så ille helt gæli med ekte edelgran.  

Hatt fake i mange år men så er det noe med lukten av ekte.

Ikke sant... Kan jo kanskje gå for det☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2020 den 10.46, KellyTaylor skrev:

Elsker å pynte ute til jul og inne så står valget mellom ekte eller faketre?  

Herregud. Ekte så klart.

Ikke noe plasttre skal noen sinne inn i mitt hus.

Anonymkode: 3c976...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...