Anonym bruker Skrevet 15. september 2020 #1 Skrevet 15. september 2020 Å legge ut butikkvarer for salg (fastpris som koster i butikken). Hvis noen kjøper så betaler jeg til butikken. Jeg hverken tjener eller taper på det. Jeg lurer bare på om det er ulovlig :p Jeg gjør det fordi jeg er hater at ting bare blir stående og evt kastes. Anonymkode: 3245a...b38
Anonym bruker Skrevet 15. september 2020 #2 Skrevet 15. september 2020 Jeg skjønner ikke hva du mener. Anonymkode: 12db2...43c
Anonym bruker Skrevet 15. september 2020 #3 Skrevet 15. september 2020 Altså, du vil videreselge noe fra en butikk, men du kjøper det ikke i butikken før du vet om du får solgt det? Når du da kjøper det i butikken kjøper du det for samme pris som du selger det for? Da lurer jeg på hvem som eier denne butikken, er det du eller mannen din? Du driver en form for nettsalg uten å ha åpnet nettbutikk? Det blir litt tvilsomt, for hvem har da ansvaret om noe er feil med varen og evt reklamasjoner? Du kan ikke selge varer fra egen butikk som privatperson på den måten. Anonymkode: 8ed55...1fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå