Gå til innhold

Selma?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om navnet Selma? Synes det er så vakkert, men redd for at det begynner å bli et "oppbrukt" navn, slik som en del andre korte jentenavn med a-ending. Har dere inntrykk av at dette er et navn mange får for tiden? 

 

Anonymkode: e38d3...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke det er spesielt fint. Tror ikke det er så vanlig heller hvertfall ikke her jeg bor. Men tror det er et navn som øker i bruk ja.

Anonymkode: 5efbc...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker navnet veldig godt. Jeg har de siste årene fått ei svært god venninne som heter Selma, mulig det påvirker meg til å like navnet godt. Navnet er populært på navnestatestikken men jeg vet kun om ei lita jente som heter Selma.

Anonymkode: 7be2c...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Selma er kjempefint. Tror ikke det er så populært her jeg bor, vet bare om ei jente som heter det her.

Anonymkode: e057b...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selma er veldig fint. Og uansett om noe er mer populært nå eller ikke - velg noe dere synes er fint og har lyst til å kalle deres barn. Ikke tenk på trender. Med mindre hun heter Chrysteliane eller noe, så er uansett oddsene for å møte noen som heter det samme store. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selma er et koselig navn. Og ganske høyt oppe på navnestatistikken, men velg det hvis det er favoritten. Det er liten risiko for to Selma-er i klassen uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/14/2020 at 8:41 AM, Anonym bruker said:

Hva synes dere om navnet Selma? Synes det er så vakkert, men redd for at det begynner å bli et "oppbrukt" navn, slik som en del andre korte jentenavn med a-ending. Har dere inntrykk av at dette er et navn mange får for tiden? 

 

Anonymkode: e38d3...652

Favoritt jentenavnet mitt. HELT NYDELIG ❤️

Anonymkode: 897e8...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...