Gå til innhold

Hadde dere blitt sammens med en barndomskompis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjent han siden jeg var veldig liten, min mor var dagmamman hans, så kjent han siden jeg var 2 og han var 3, født samme år,men han tidlig og jeg sent. Har alltid vert veldig glad i han og han har vert spesiell for meg,men har ikke tenkt på han mer som en venn, men nå den siste måned har vi hatt dater og slik og jeg føler meg veldig trygg med han ,men er så usikker samtidlig.

Han har 3 barn fra før og jeg har barn fra før så begge er ferdig der, vi kjenner hverandre veldig godt, trives i hverandres selskap, kjenner familiene våre godt, har mye av de samme vennene, men det som holder meg igjen er hvis dette går til helvete og jeg kommer til og miste han for alltid, jeg kan ikke se for meg et liv uten han.

Hva hadde dere gjort? fortsatt som venner eller prøvd og være mer?

Anonymkode: ac8d4...e60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du fysisk tiltrukket av han? Eller bare tiltrukket av at han er kjent og trygg? For meg ville det vært unaturlig å bli sammen med en kamerat fra barndommen, hadde ikke taklet å ha sex med noen av dem.

Anonymkode: 12f1e...b64

Skrevet

Ja, jeg ville ha gjort det! Jeg er litt svak for en veldig gammal venn av meg, men han har plassert meg i kategorien «platonisk»

Anonymkode: 077ee...6c4

Skrevet

Jeg hadde tatt sjansen! 🙂 

Anonymkode: 83406...a3c

Skrevet

Takk for svar

Jeg har veldig lyst til og ta sjansen,men er så redd at hvis ting ikke går bra, så mister jeg han for godt og det ville vært for jævelig, hvis vi blir sammen må det være for alltid, eller at vi finner ut sammen at vi funker mest som venner. Ja er ganske tiltrekk av han på alle måter

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar

Jeg har veldig lyst til og ta sjansen,men er så redd at hvis ting ikke går bra, så mister jeg han for godt og det ville vært for jævelig, hvis vi blir sammen må det være for alltid, eller at vi finner ut sammen at vi funker mest som venner. Ja er ganske tiltrekk av han på alle måter

Men er han tiltrukket av deg da? 

Anonymkode: 95d94...1cd

Skrevet
42 minutes ago, Anonym bruker said:

Men er han tiltrukket av deg da? 

Anonymkode: 95d94...1cd

Han som fortalte han hadde vert forelsket i meg i årevis, men jeg var alltid i et annet forhold og til slutt ga han opp

Skrevet

Dersom jeg var forelsket i vedkommende, hadde ikke det at vi var barndomsvenner hindret meg i å gå inn i et forhold. Men jeg klarer ikke se for meg at jeg ville forelsket meg i noen jeg hadde en slik relasjon til. 

Anonymkode: 501c5...7f8

Skrevet

Ei venninne av meg giftet seg nylig med barndomsvennen sin. De er ment to be. Det skulle alltid være de to, bare veien dit var litt kronglete. 
jeg har trua. Kjør på. Om det ikke funker kan dere være venner etterpå også. Så lenge det blir ett ordentlig brudd. 

Anonymkode: b34c9...fac

Skrevet

Tusen takk for alle svar

Tror nok jeg heller mest mot og prøve,men er fortsatt litt usikker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...