Gå til innhold

Klær med samvær helg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får og si det sånt. Jeg får ikke utbetalt bidrag av far.. Så hører i fleste tråder at dette har noe å gjøre med og sende ting om far betaler eller ikke. 

Her har jeg sakt at han står selv for egne kostnader med klær når barnet er i helgen hos han, Ja jeg er sånn som vil at han også skal ta økonomisk ansvar. Siden jeg betaler allerede for alt selv, som feks barnehage. Han tar ikke noe økonomisk ansvar og får bare hjelp med foreldrene som kjøper in ting.

Hører at fleste fedre ikke er så flinke med å ta vare på barnets saker og klær at ting kommer tilbake med hull osv eller at de ikke kommer tilbake. Her har han spurt om og få klær som ble gitt til barnet, Har gitt dem mens synes er litt unødvendig da barnet er så lite hos han og vokser så fort utifra klærne. Og synes klær jeg sender med til han er små og ikke fine. Men jeg kommer ikke til og sende dyre/finklær bort der da de kan bli borte. Kall meg vanskelig osv men her har vi dårlig sammerbeid og kommunikasjon 😛 

hvordan har dere holdt til det?

Svar som ikke har noe med tråden og gjøre blir rapporet, trakkasering, Avsporinger osv.

Anonymkode: 141f4...910

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Søk om bidrag via nav

2. Send med tøy barnet trenger for en helg i bag. Det skal tilbake. Om far ønsker mer tøy der får han kjøpe det selv. I alle fall nå når han ikke betaler bidrag. Du betaler-du bestemmer og klærne til barnet følger barnet. 

Anonymkode: e946c...178

Skrevet

Enig med forrige taler, bidrag tar du gjennom nav. 

Klær må sendes med til samvær, men de trenger ikke bli der. Send med en bag og forlang den tilbake. 

Anonymkode: 5340e...42f

Skrevet

Tror nesten du må rapportere meg altså. 
Synes det er tragisk at du straffer barnet fordi far er en dust. Du vet at barnet ikke har utstyret h*n trenger hos far men det er ikke så viktig. 
Du har valgt å få barn med en dust da får du ta ansvar da. 

Anonymkode: 4d1b4...771

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...