Gå til innhold

Teslaeiere se hit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd og hvorfor eller hvorfor ikke?

Vi skal kjøpe elbil, må ha en bil som egner seg til både langkjøring og bratte bakker.

Anonymkode: 029a1...79b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fornøyd, kjørt Tesla i 6 år nå. Ja man hører om mye tull, men det er de man hører høyest, ikke de mange tusen som er superfornøyd.

Kjører en X, men har tidligere hatt to Ser og elsker begge modeller. Der de ikke kommer frem, kommer kun traktor frem.

Anonymkode: 0560c...f8e

Skrevet

Fornøyd. Vår har gått over 300k km, og vi merker ikke stort til redusert batterikapasitet. Den har tatt oss på lange bilferier sommer og vinter. Svært god bagasjeplass. Deilig å kunne sette på klimaanlegget fra appen så bilen kan varmes opp på vinteren og kjøles ned på dommeren før vi skal ut og kjøre. 

Anonymkode: a3463...670

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Fornøyd. Vår har gått over 300k km, og vi merker ikke stort til redusert batterikapasitet. Den har tatt oss på lange bilferier sommer og vinter. Svært god bagasjeplass. Deilig å kunne sette på klimaanlegget fra appen så bilen kan varmes opp på vinteren og kjøles ned på dommeren før vi skal ut og kjøre. 

*sommeren, ikke dommeren

Skrevet

Husk velg de nye som har 4-hjuls trekk, ikke en an de gamle modellene som kun kom med bakhjulstrekk. Den gamle kom nemlig ikke fremover alt...

Anonymkode: f0596...438

Skrevet

Vi shopper etter samme kriterier som dere, og vurderer sterkt en id4. Sett på den? Skoda enyaq er også mer eller mindre lik. 

Skrevet

Vi er kjempe fornøyd👍🏻😀

Anonymkode: ac741...48a

Skrevet

Har hatt tesla 3 nå i to år, og er veldig fornøyd. 

Startet med at jeg måtte ha El bil pga lang pendling til jobb. Måtte ha god batteri kapasitet (orket ikke stresse med lading) og 4hjulstrekk pga mye snø om vinteren (bor i "høyden", pendler til by). Den gang var det bare tesla i den prisklassen som fylte alle kriteriene. 

Alltid opplevd god service, bilen går som den skal, veldig god å kjøre (sitter i den 2,5t hver dag), har ikke ekstra pakke utover standard men det er mer en bra nok, har kjørt den mye og langt - inkl en tur til Legoland med mann og to barn første sommeren vår. Fikk fint plass til all baggasje, vogn og barneseter. Trengte bare hurtiglader en gang på vei ned, og en gang på vei opp. Helt topp. 

Prøver å tenke, men kommer ikke på noe spesielt negativt 🤔 Kanskje at appen er litt treg, men tror det har mer med anderoid telefonen min å gjøre en tesla for mannen min med iPhone har ingen problemer. 

Anonymkode: 0c621...7fa

Skrevet

Elsker teslaen min. Dette er 2. Tesla og jeg har hatt tesla i 5 år nå. Hadde bakhjulstrekk tesla s først og virkelig elsket den bilen. Fantastisk kjøreopplevelse virkelig. Nå har jeg en tesla x kun pga ny baby egentlig. Elsket virkelig s en mer en tesla x en faktisk. Men er storfornøyd sånn i det hele

Anonymkode: 7bfb8...f3d

Skrevet

Vi har hatt tre stk. En modell S og to modell 3. Vært veldig fornøyd med dem! Kjørt på lngturer flere ganger med dem osv.

Det er trygge biler, nydelige å kjøre, lang rekkevidde osv.

Eneste grunnen til at vi solgte vår siste nå var rett og slett fordi vi fikk mer for bilen enn det vi kjøpte den for i fjor :)

Anonymkode: b1124...f2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...