Gå til innhold

Hva ønsker dere dere til jul i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alt jeg trenger, og er ikke kreativ nok til å finne på noe jeg ønsker meg.

Vi liker å kjøpe gave til hverandre, så gave blir det jo uansett. Men gøy å komme med ønsker 😊 

Så - hva ønsker du deg til jul i år? 

Anonymkode: 49380...789

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Parfyme

Dasbordkamera

Sengetøy (dynetrekk og laken) 

Anonymkode: 6119b...5b4

Skrevet

Å bli kjæreste med han jeg er forelsket i ;) Men det kan jo ikke kjøpes ;)

Garn til en genser jeg har hatt lyst til å strikke i et år, men er for dyrt for meg.

Nye joggesko.

Ny bukse.

Et fint ullundertøysett.

Frisørtime.

Hadde blitt glad for ting som ikke nødvendigvis koster penger også, det å sette av tid til hverandre, gjøre noe sammen, det gjelder både familie og venner, og en ev. kjæreste.

Anonymkode: 8c2cc...8d5

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har alt jeg trenger, og er ikke kreativ nok til å finne på noe jeg ønsker meg.

Vi liker å kjøpe gave til hverandre, så gave blir det jo uansett. Men gøy å komme med ønsker 😊 

Så - hva ønsker du deg til jul i år? 

Anonymkode: 49380...789

Jeg ønsker meg ingen ting. Noen ganger sier jeg det til familien min også, og ber dem la være å pakke inn noe til meg. I alle fall hvis det er noe de har kjøpt og betalt for. 

Men det standpunktet er enormt kontroversielt og gjør at det verste kommer fram i folk her på forumet. Så jeg kan ikke skrive det med nick. 

Anonymkode: b1065...7f1

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg ønsker meg. Men får nok noen lp'er, pappa vet hva jeg liker av musikk, så blir nok noe der. Men trenger noen nye laken og duker kanskje når jeg tenker meg om... 

Skrevet

Det eneste jeg virkelig ønsker meg er at koronaen er på et slikt nivå at det er mulig å feire jul sammen med besteforeldre.

Anonymkode: 015f8...e3d

Skrevet

Airfryer,  frisørtime 

Anonymkode: 74d9a...048

Skrevet

Har faktisk litt ønsker i år, det er ikke ofte. Ny turbukse, nye joggesko, en fin regnkåpe/parkas som er vanntett, turshorts, nye vintersko, nytt ullpledd, trenings t-skjorter. Har å lyst å få handlet inn nye puter og duker til den ene stua, så gavekort på kid hadde vært kjekt. Og så skulle vi gjerne hatt en trådløs støvsuger. Og vi blir alltid glad for vin. 

Anonymkode: a129b...029

Skrevet

Snille unger og god helse. 

Julegaver er viktigst for ungene. Mange, mange år siden jeg fikk mer enn én pakke pr. jul. 

Anonymkode: 38d23...fed

Skrevet

Samler på Mummikopper og annet med Mummi, men er ikke så opptatt av julegaver.

Anonymkode: 53659...154

Skrevet

Kajakk 

tørrdrakt 

raske briller 😂

Tarp 

reinsdyrskinn 

Hooka fjelltursko

ny Gore-Tex bukse

Anonymkode: a03e2...b40

Skrevet

Sjeldent eg har spesifikke ønskjer til jul. Eg informerer at eg likar veldig godt Freia Melkesjokolade. Får ein del plater kvar jul, og dei er gode å ha når julebaksten er ete opp! 

Akkurat i år har eg faktisk eit skikkeleg ønskje, og det er ein god regnjakke. 

Skrevet

Klær! Har lagt på meg en del så klærene passer ikke lengre så trenger egentlig alt. 

Ny mobil! 

Kärcher SC 4 dampvasker! Har SC 2 versjonen nå som jeg egentlig er fornøyd med men frister med en oppgradering.

Anonymkode: 9e81a...ca9

Skrevet

Ønsker meg minst mulig.

Anonymkode: 3f860...f05

Skrevet

Jeg og samboer skal kjøpe el-sparkesykkel til hverandre😁

Ellers ville jeg ha ønsket meg turklær, spesielt tykk ullgenser. 
Nytt slalomutstyr. 

Anonymkode: 5265a...6ff

Skrevet

Jeg ønsker meg sengetøy, frokostfat, regntrekk til tursekken, Goretex-sko, boblejakke (ikke tynn og fargerik slik som kjerringer bruker, men tykk varm og svart), kokebøker, strikkeoppskrifter og sikkert noe mer.

Anonymkode: 4348e...b07

Skrevet

Truger

Stormkjøkken

Tennstål

Gassovn

Dab-radio

Vin

Vanntette hansker

Strikket ullgenser

Ansiktsrens

Brus

Godteri

Hjemmelaget saft, syltetøy, snaps, kaker, godteri

Hva nå enn barn og nieser lager i år 😅

Anonymkode: 62713...286

Skrevet

Tynne Kari traa gensere med høy hals

Anonymkode: 34d86...215

Skrevet

Klær

Barnevakt 

Anonymkode: becb8...864

Skrevet

Parfyme

Bronzing powdwer fra Guerlain

Gavekort på hm

Mummi-krus

Sodastream

Mariusgenser

Turbukse

Goretex joggesko

Skrevet

Jeg ønsker meg ingenting i form av gaver. Jeg ønsker meg tid med dem jeg er glad i og jeg ønsker meg veldig å kunne reise til Sverige sammen med mannen på en deilig langweekend 

Skrevet

Ønsker meg masse, men ikke alt kan pakkes inn og legges under treet!

Ønsker meg fine fridager med familien

Ønsker at smittetallene tillater at jeg og ungene får oss en tur til morfar i romjula

Ønsker meg multer til juledesserten

Ønsker meg noen fine julekonserter, hvis det blir lov

Ønsker meg skiføre (det ønsker jeg fra november til mars, men ekstra viktig i jula)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...