Anonym bruker Skrevet 12. september 2020 #1 Skrevet 12. september 2020 Jeg gjør ikke så mye, tror jeg: Hår: ingen ting utenom sjampo og balsam, sjeldent håkur. Føner ikke en gang. Farger ikke. Vet ikke hvordan jeg kan stelle/pynte håret. Ansikt: renser huden og bruker en hudrutine morgen og kveld. Napper bryn, bruker mascara, ellers ikke sminke. Går til hudpleier med ujevne mellomrom. Kropp: Barberer her og der, ellers ikke noe. Trener ikke, men spiser sunt. Negler: Steller neglene hos neglpleier med gellack. Tenner: Bleker faktisk tennene. Andre? Anonymkode: 8624c...855
Anonym bruker Skrevet 12. september 2020 #2 Skrevet 12. september 2020 Hår: Vasker og børster det hver dag, kan en ytterst sjelden gang føne og krølle det eller sette det opp. Ansikt: Renser huden hver kveld, fuktighetskrem hver morgen etter dusj. Litt iD-pudder og maskara til daglig, mer sminke til fest. Kropp: Barberer legger, armhulene og bikinikant minimum en gang i uken, året rundt, oftere om sommeren. Trener 1-4 dager i uken. Spiser noenlunde sunt. Negler: Klipper dem når det trengs. Tenner: Pusser dem hver dag. Anonymkode: b5f99...79f
Anonym bruker Skrevet 12. september 2020 #3 Skrevet 12. september 2020 Vasker håret og bruker hårolje. Dusjer hver dag, men vasker håret ca hver tredje. Tørrsjampo når nødvendig. Barberer legger og under armhulen når det har blitt litt lengde på det. Bleker barten en gang i blant. Filer hælene i blant når de sprekker. Bruker maskara og har en bb-cream til daglig. Hvis jeg skal på jobb eller ut noe sted blir det mer sminke. Bruker sminkeserviett når jeg husker det/vaskeklut. Bruker litt aloeverakrem når jeg husker det. Anonymkode: 43b80...a7f
Anonym bruker Skrevet 12. september 2020 #4 Skrevet 12. september 2020 Ansikt: renser morgen og kveld, peeling innimellom. Fuktighetsmaske flere ganger i uken. Serum og god fuktighetskrem. Sminker meg daglig med bare mineralt foundation, blush, og contouring, mascara, noen dager litt dus øyenskygge,. Bruker bryn og vippeserum. Hår: vasker annenhver dag, shampo balsam, hårolje. Noen dager bruker jeg rettebørste hvis jeg har det utslått. Farger det brunt for å slippe kommunefarge. Kropp: trener nesten hver dag, bruker bodylotion og vokser og barberer. Pleier føttene. Bruker neglelakk. Anonymkode: 0eb57...80a
Blondzilla Skrevet 12. september 2020 #5 Skrevet 12. september 2020 Håret: bruker frisørprodukter og går til frisør ofte, men jeg er deleier av en frisørkjede så det skulle bare mangle hud: renser hver kveld, bruker noe sminke, men ikke mye. Går ikke til hudpleier. Tar botox i panne og sinnarynke to ganger i året. Fjerner det meste av kroppshår Former bryn og har vippeextensions negler klipper jeg helt korte, ingen lakk. Jeg har ikke tålmodighet til negler, det er for mye jobb.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2020 #6 Skrevet 12. september 2020 Dusjer, vasker håret, bruker dagkrem i ansiktet, børster hår og tenner Anonymkode: 1c04a...f77
Anonym bruker Skrevet 12. september 2020 #7 Skrevet 12. september 2020 Dusjer, vasker hår, klipper neglene, bruker lotion av og til og barbere legger under armer av og til. Har ikke behov for et "antrekk" i hverdagen så der blir det mest treningsklær. Men prøver å kle meg litt finere i helgene jeg ikke er på hytta. Anonymkode: 68720...f1c
Anonym bruker Skrevet 12. september 2020 #8 Skrevet 12. september 2020 Dusjer og puser tenner hver dag, bruker sminke ca 4 ganger i året. Anonymkode: 3b9c7...790
Anonym bruker Skrevet 12. september 2020 #9 Skrevet 12. september 2020 Håret: Vaskes og børstes. Klippes et par ganger i året. Ansikt: Vaskes med vann når jeg dusjer om kvelden. Kropp: Dusjer hver kveld, bruker deodorant og en liten dæsj parfyme om morgenen. Fjerner hår under armer et par ganger i uka, og resten kun til spesielle anledninger (i sommerhalvåret barberer jeg stort sett annen hver dag, i vinterhalvåret er det svææært sjeldent). Pusser tenner to ganger daglig og farger øyenbrynene litt mørkere av og til. Anonymkode: d621f...799
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå