Anonym bruker Skrevet 12. september 2020 #1 Skrevet 12. september 2020 Jeg hater å være til bry, men her er saken. Jeg er i uke 31. Den siste uken har jeg fått mer og mer vondt i venstre side, fra hoften og helt ned i leggen. Det har bare blitt verre og verre, og i natt klarte jeg ikke å sovne en gang, til tross for at jeg tok smertestillende, og jeg hadde så vondt at jeg helst ville kappe av meg halve kroppen. Det er fortsatt smertefullt, blir ikke bedre og jeg klarer ikke å gå ordentlig. For en time siden kom kvalmen også, er så kvalm at det føles som om jeg må spy. Burde jeg ringt KK? Jeg syns det er så ubehagelig, vil ikke fremstå som pinglete og masete. Anonymkode: 1fcb5...423
Anonym bruker Skrevet 12. september 2020 #2 Skrevet 12. september 2020 Høres ut som babyen presser på isjiasnerven, eller at du har fått en bekkenløsning som klemmer på den nerven. Jeg slet med det samme, bør utrolig vondt etterhvert. Jeg tenker jo at fastlege er mer riktig å kontakte, men det er jo lørdag så det går an å ringe for å spørre om råd og evt beroligese så lenge. Det er gjerne det ukjente som skremmer oss, men det du beskriver er ikke uvanlig altså Anonymkode: e70b4...c29
Anonym bruker Skrevet 12. september 2020 #3 Skrevet 12. september 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Høres ut som babyen presser på isjiasnerven, eller at du har fått en bekkenløsning som klemmer på den nerven. Jeg slet med det samme, bør utrolig vondt etterhvert. Jeg tenker jo at fastlege er mer riktig å kontakte, men det er jo lørdag så det går an å ringe for å spørre om råd og evt beroligese så lenge. Det er gjerne det ukjente som skremmer oss, men det du beskriver er ikke uvanlig altså Anonymkode: e70b4...c29 Takk for svar. Jeg har også tenkt at det er en «fastlegesak» og jeg har legetime på onsdag. Men så er det det at det blir vondere og vondere som stresser meg litt. hi Anonymkode: 1fcb5...423
Anonym bruker Skrevet 12. september 2020 #4 Skrevet 12. september 2020 Ja du bør ringe legevakt eller kk og spørre. Du får ikke et tilfredsstillende svar på anonymforum. Det kan være "ingenting" og det kan være noe mer enn ingenting. Anonymkode: 4b148...37f
Anonym bruker Skrevet 12. september 2020 #5 Skrevet 12. september 2020 Ja, du må ringe. Anonymkode: b4f25...8be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå