Gå til innhold

Noen helsepersonell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som kan roe ned en hypokonder person på en lørdag morgen🙈
Jeg har siste halvåret slitt med av og på smerter under venstre skulderblad. De kan komme og gå litt. Vet at det kan være mange grunner som også er uskyldige. Jeg er smal i ryggen, litt tunge pupper, litt dårlig holdning og sitter på kontor.

Det som nå skremte meg er at det også kan være tegn på hjerteproblematikk. Jeg har slitt i mange år med høyt blodtrykk som dog er nok ok når jeg måler hjemme kontra legekontor. Jeg er nå livredd for at disse skuldersmertene kan ha noe med mitt hjerte å gjøre🙈.

Noen med peiling om dette. Hadde smertene vært der hele tiden feks om det var noe med hjerte og ikke kommet og gått i perioder eller bør jeg snarest til legen.

Anonymkode: 47d6b...0be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke slitt med høyt bt fordi det stiger på legekontor, altså. Høres ut som litt øm muskulatur, men om du går og bekymrer seg så går du jo til legen. Noe "snarest" er det vel neppe grunnlag for. 

Og nei, du skal ikke ta medisinsk råd fra nettet, så bekymrer du deg får du vel ringe legevakt og spørre. 

Anonymkode: 55121...318

Skrevet

Jeg har ingen smerter nå feks. Som sagt hatt det i perioder og håpet at det var et godt tegn for å roe nervene litt her nå🙈, så skal jeg selvfølgelig ta det opp med legen.

Skrevet

Muskulært. Har samme greia og lavt BT. 

Anonymkode: fb120...978

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Muskulært. Har samme greia og lavt BT. 

Anonymkode: fb120...978

Hvordan er det hos deg, kan du si mer🙏😀. Har du smertene i perioder og hvor eksakt sitter de. 

Skrevet

Er det du som er helt opphengt i blodtrykk og som har laget flere tråder om høyt blodtrykk? 

Anonymkode: c085d...e6e

Skrevet

Jeg har tilsvarende. For meg er det en brennende ulmende smerte som stråler ut i venstre arm, og som særlig kommer etter at jeg har lent meg mye på venstre albue. Smertene murrer liksom under skulderbladet. Forferdelig ubehagelig når det står på. 

Anonymkode: 0e722...7dc

• Admin låste denne emne
Skrevet

Hei.

Jeg må dessverre stenge tråden din da vi ikke kan vite hvem som svarer deg og deres kompetanse. I dette tilfellet etterspør du helsepersonell og siden vi har en regel mot å signere som helsepersonell vil tråden din dermed blir stengt.

Admin

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...