Gå til innhold

Noen andre som skimter en strek?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skimter en strek ja :) men jeg har prøvd å bli gravid i snart ett år, å har fått mange sånne skyggestreker å blitt sååå skuffa når mensen kom 😔 så jeg personlig stoler ikke på skyggestreker lenger...

men lykke til ❤️ kan jo tenkes at det er tidlig positiv test ;) 

Anonymkode: 5092c...c77

Skrevet

Må jo vente å se, ikke så lyst på en til nå, så håper den ikke blir sterkere😅

Anonymkode: 0551f...a1c

Skrevet

Klarer ikke å se noen strek...

Anonymkode: abee5...9e5

Skrevet

Nå har testen tørket litt, blir litt stressa av dette😨

20200911_140402.jpg

Anonymkode: 0551f...a1c

Skrevet

Jeg klarer ikke se at det er en strek der. 

Anonymkode: 2c5f4...656

Skrevet

Jeg ser strek 😅

Anonymkode: 8d528...c06

Skrevet

Jeg ser og:-)

Anonymkode: 6ceea...de5

Skrevet

Ser den, men deler samme erfaring som en annen her.. Mye skyggestreker, og ingen graviditet 😫

Anonymkode: ee1ec...d8a

Skrevet

Er kun én strek

Anonymkode: 1040a...fb8

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er kun én strek

Anonymkode: 1040a...fb8

Håper det. Rart noen ser den og noen ikke, er litt tydligere i virkeligheten. Tok en til men drukket mye, slo ikke ut, må se igjen i morgen. Tror ikke selv jeg er gravid egentlig, men har ikke vært superforsiktig så det kan jo hende. Tror jeg venter mensen sånn til mandag/ tirsdag men hatt litt ustabil syklus etter forrige fødsel. Tok den egentlig bare siden brystene er så ømme.

Anonymkode: 0551f...a1c

Skrevet

Ser en svaaaak strek. 

Anonymkode: a47fd...508

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ser en svaaaak strek. 

Anonymkode: a47fd...508

Hvor??? 

Anonymkode: 1040a...fb8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...