Gå til innhold

Er det noen som har peiling på bil her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på butikken for å handle. Da jeg skulle låse opp bilen igjen, virket ikke nøkkelen. Ingen signal, og bilen var like låst. Jeg gikk hjem med bæreposene og hentet reservenøkkel. Da jeg kom til butikken igjen så virker heller ikke denne. Så det må jo være bilen som er problemet. Skjønner ikke hva det kan være, batteriet på bilen kan vel ikke bare bli flatt uten videre. Bilen ble satt i P, skrudd av og alle lys var av da jeg gikk inn. Om det har noe å si, bilen er automat, 2017 modell. Får ikke låst opp manuelt heller med de nøklene jeg har. Hva gjør jeg?😅

Anonymkode: 099d4...39b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke dette er riktig forum å spørre på. Her er det nesten bare kvinner.

Anonymkode: a9c63...6b8

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror ikke dette er riktig forum å spørre på. Her er det nesten bare kvinner.

Trodde vi levde i 2020 jeg.. Hvem sier at kvinner ikke kan noe om bil???

Kanskje ikke så mange av de her inne da man ser hva slags kaliber som går igjen her, men hallo..!!

Anonymkode: 9108d...f82

Skrevet

Har du en veihjelpavtale med enten forhandler eller Naf/Viking? Ring dem.

Skrevet

Sikker på du ikke får åpnet manuelt? Min nøkkel går det an å plukke fra hverandre, også er det en gammeldags nøkkel inni den automatiske og et litt skjult nøkkelhull på bare den ene døra.

Man skal jo kunne komme seg avgårde selv om nøkkelen trenger nytt batteri?

Anonymkode: 1af64...4e5

Skrevet

Prøv å google etter det, bilmerket og åpne dør uten strøm.

Husker at fjor vinter skjedde det noe med bilbatteriet på bilen til sønnen min, så det tappet seg, fikk ikke åpnet dørene. Da var det noe foran under panseret som måtte tykkes/ordnes på en måte. Var ikke der så fikk det bare gjenfortalt, men det var en løsning på det ihvertfall. Det er det helt sikkert på din bil også.

Skrevet

Sikkert 12v-battiet. Finn noen med startkabler 🙂

Anonymkode: bddeb...00b

Skrevet

Sikker på at det er rett bil?🤣

Anonymkode: 31352...22c

Skrevet

Har opplevd at begge nøklene er tomme for strøm, prøv først å bytte batteri. De selges billig på Biltema.

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje ikke så mange av de her inne da man ser hva slags kaliber som går igjen her, men hallo..!!

Den var god😂

Anonymkode: 157b9...01f

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sikkert 12v-battiet. Finn noen med startkabler 🙂

Anonymkode: bddeb...00b

Hvor vil du feste startkablene hen? I sidespeilene?

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Litt om bil kan vi vel, men av 4 skoleklasser på tip her i år var det 3 jenter, det er fremdeles mest menn som jobber med bil...

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Litt om bil kan vi vel, men av 4 skoleklasser på tip her i år var det 3 jenter, det er fremdeles mest menn som jobber med bil...

Med dette skrevet, vet vi at vi ikke kan så mye "Sikkert 12v-battiet. Finn noen med startkabler" 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

😲 det var stigmatiserende!

Anonymkode: 6bbe7...c46

Skrevet

Opplevd det samme med en leiebil, da var batteriet i bilen flatt. Ingen lys eller annet som stod på. 2019 modell. 

Anonymkode: fbc8d...bef

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Opplevd det samme med en leiebil, da var batteriet i bilen flatt. Ingen lys eller annet som stod på. 2019 modell. 

Ps, alle keyless go har en vanlig nøkkel innebygd om du må åpne manuelt. 

Skrevet

Hvis ingen av nøklene fungerer, så høres det ut som om det er bilbatterier som er gått, og da trenger du nok nytt. Hybrid du har ? 

Anonymkode: a5537...768

Skrevet

Min døråpner har en nøkkel inni seg som kan brukes når dette skjer. Jeg visste det faktisk ikke for forhandler sa det, etter at jeg hadde opplevd det samme. For meg har det skjedd når nøkkelen har ligget utsatt for kulde i lomma på yttertøy, men også fordi batteriet måtte skiftes.

Skrevet

Her gikk batteriet på begge bilnøklene på likt. Har du prøvd å bytte batteri på dem?

Skrevet
1 time siden, Himmel og hav skrev:

Her gikk batteriet på begge bilnøklene på likt. Har du prøvd å bytte batteri på dem?

Tenkte det samme. Det er batterier i nøklene også. I tillegg har de aller fleste en innebygd nøkkel, som kan være litt intrikat å fikle fram.

Anonymkode: 60593...fca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...