Gå til innhold

Er dette greit???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette greit eller er dette helt over grensen??

000_ARP3375603.jpg

Anonymkode: f9074...10c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår ikke helt. Er det noe med settingen jeg ikke får med meg? Hvem er alle disse hvitkledde med rosa skilt? Hvordan er et kyss over grensen?

Anonymkode: 01c59...1c0

Skrevet

Hva er det som skal være over grensen? Hvaslags arrangement er dette?

Skrevet

Første jeg tenkte var at dette måtte være pre covid-19, ingen holder 1m regelen i den gruppen som sitter bak. De som kysser er vel sammen, og i samme "kohort" så da er det greit at de står så tett. 

Hvis dette er nåtid er det langt over grensen, de i bakgrunnen skal ikke sitte så tett. 

Skrevet

I koronatid er det ikke greit mtp en-metersregelen. 

Ellers skjønner jeg ikke helt hva du mener?

Anonymkode: e07ff...41c

Skrevet

Hva er det som ikke er greit? 

Skrevet

Det fremstår som gutt (14) søker å provosere, innlegget altså, men psykologer sier jo at hjernen er grøt på den alderen - så det må vel være greit. 

Anonymkode: 43135...025

Skrevet

Selvfølgelig er ikke det der greit.

Se hvor tett de på bildet sitter, er bare 1 av dem smittet vil smitten etter dette arrangementet bli stor

Det eneste som er greit på dette bildet er de to fremst på bildet som kysser, regner med de er kjærester og da her de selvfølgelig lov til å være nære hverandre, i tillegg holder de avstand fra resten

Anonymkode: 78361...628

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig er ikke det der greit.

Se hvor tett de på bildet sitter, er bare 1 av dem smittet vil smitten etter dette arrangementet bli stor

Det eneste som er greit på dette bildet er de to fremst på bildet som kysser, regner med de er kjærester og da her de selvfølgelig lov til å være nære hverandre, i tillegg holder de avstand fra resten

Anonymkode: 78361...628

Hvordan vet du at dette er dagsaktuelt? Hi (eller noen andre dom vet) må komme med settingen før man kan si noe som helst om dette bildet. Det er ingen vits i å hoppe på konklusjoner. 

Anonymkode: 01c59...1c0

Skrevet

At to jenter kysser? Det er helt greit. 

Anonymkode: fe29a...8dc

Skrevet

Å, digger det bildet. Spesielt hun übersjokkerte gamla til venstre der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...