Gå til innhold

Flere som har endret skattetrekk nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei. Har veldig lavt huslån så det utgjør ikke så mye. Betaler vel 3000 i måned i lån. 

Anonymkode: 69727...727

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 10.9.2020 den 18.33, Anonym bruker skrev:

Har ikke gjort det. Men i år trekker de meg over dobbelt så mye som i fjor, uten at det har vært noen endringer. Og jeg har prøvd å gå inn og endre på det, men alt der inne stemmer. Så skjønner ikke hvorfor de mener jeg plutselig skal betale mye mer i skatt. 

Anonymkode: f5c88...652

Kan det hende arbeidsgiver trekker prosentsatsen i stedet for tabelltrekk? Det hender innimellom at arbeidsgiver gjør feil der. Jeg opplevde for en god del år siden at min biarbeidsgiver trakk meg alt for lite i nesten et halvt år. Jeg ringte lønningskontoret hver eneste måned og klagde og ba dem trekke ekstra måneden etter. Og ba dem sjekke hva som var feil. Damen jeg snakker med hver måned var bare sur og sa alt stemte. Jeg ba henne til og med spesifikt om å sjekke om de hadde registrert prosent- eller tabelltrekk, og kunne formelig høre hvordan hun himlet med øynene i andre enden av telefonen. Så kom sommeren og jeg måtte ringe nok en gang, og traff på en annen ansatt fordi hun var på ferie. HAN gikk faktisk inn i systemet og sjekket, og skulle du sett! Jeg lå inne med tabelltrekk i stedet for prosenttrekk, og hadde gjort det hele året... 😑 Den andre damen hadde aldri giddet å sjekke en gang. 

Anonymkode: bc3da...85d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...