Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #1 Skrevet 10. september 2020 Min gutt som har begynt i første klasse ( kjenner ingen fra tidligere) har blitt veldig opptatt av kun en gutt. Han løper mye etter ham selv om jeg selv ved flere anledninger har observert at gutten sier at min gutt ikke skal følge etter ham. Jeg har snakket med læreren som sier at de prøver å få gutten min til å leke med andre men at han er sta og stadig vekk vender tilbake til den ene gutten. Jeg har også snakket med ham og forklart dette med å følge etter og finne andre å leke med . Han sier da «ja da», men dagen etter er det samme. Jeg synes litt synd på gutten min som blir avvist og som nok får en innpåsliten stempel dersom han ikke gir seg med dette. Er det noen som har noen tips hva jeg kan gjøre for å få ham til å utvide lekehorisonten. ( vi har prøvd å invitere folk hjem, ikke fått det til ennå). Anonymkode: 79ace...b74
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #2 Skrevet 10. september 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Min gutt som har begynt i første klasse ( kjenner ingen fra tidligere) har blitt veldig opptatt av kun en gutt. Han løper mye etter ham selv om jeg selv ved flere anledninger har observert at gutten sier at min gutt ikke skal følge etter ham. Jeg har snakket med læreren som sier at de prøver å få gutten min til å leke med andre men at han er sta og stadig vekk vender tilbake til den ene gutten. Jeg har også snakket med ham og forklart dette med å følge etter og finne andre å leke med . Han sier da «ja da», men dagen etter er det samme. Jeg synes litt synd på gutten min som blir avvist og som nok får en innpåsliten stempel dersom han ikke gir seg med dette. Er det noen som har noen tips hva jeg kan gjøre for å få ham til å utvide lekehorisonten. ( vi har prøvd å invitere folk hjem, ikke fått det til ennå). Anonymkode: 79ace...b74 Det er vel like synd i han andre som ikke får velge selv? Anonymkode: e39b1...33a
Anonym bruker Skrevet 11. september 2020 #3 Skrevet 11. september 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er vel like synd i han andre som ikke får velge selv? Anonymkode: e39b1...33a Herre🙄 Anonymkode: 95ba2...c3a
Anonym bruker Skrevet 11. september 2020 #4 Skrevet 11. september 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er vel like synd i han andre som ikke får velge selv? Anonymkode: e39b1...33a Ja, skulle til å svare på dette, selvfølgelig er det ikke greit at han følger etter og dette snakker jeg med han om hvor jeg legger fokus over på den andre gutten og hvordan det er for ham! Anonymkode: 79ace...b74
Anonym bruker Skrevet 11. september 2020 #5 Skrevet 11. september 2020 Jeg tenker at hvis han begynte i første klasse i høst, er det såpass tidlig at du ikke trenger å mase/stresse med det enda, hvis ikke læreren har kontaktet deg om at det er et større problem. Det tar tid å bli kjent, og finne sin plass, og på skolen vil lærer rettlede. Anonymkode: a32b2...b98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå